Hotelarz na pierwszym miejscu

Hotelarz pobił dotychczasowy rekord sprzedaży wśród pism segmentu prasy hotelarskiej.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za maj b.r. obchodzący w tym roku 45-lecie istnienia miesięcznik Hotelarz znów uplasował się na pozycji lidera segmentu prasy hotelarskiej.




W porównaniu z miesiącem ubiegłym podwyższył rozpowszechnianie płatne o 7 proc., osiągając wynik 1887 egzemplarzy (wynik kwietniowy - 1759). Rozpowszechnianie ogółem miesięcznika wyniosło 4365 egzemplarzy. W analogicznym okresie drugi w rankingu ZKDP Świat Hoteli odnotował spadek sprzedaży o 5 proc. i aktualne rozpowszechnianie płatne tego tytułu wynosi 1207 (wynik kwietniowy - 1273).

Rozpowszechnianie ogółem miesięcznika wyniosło 3800 egzemplarzy. Tym samym miesięcznik Hotelarz powiększył swoją przewagę w rozpowszechnianiu płatnym nad Światem Hoteli aż do 56 proc. Osiągnięty wynik cieszy wydawcę tym bardziej, że Hotelarz jest pierwszym tytułem tego segmentu, który przekroczył, magiczną dla konkurencji, granicę 1500 sprzedanych egzemplarzy.

Jak wynika z raportów ZKDP najlepszym wynikiem do tej pory mógł pochwalić się Świat Hoteli, który w sierpniu 2006 wykazał rozpowszechnianie płatne na poziomie 1457 egzemplarzy. Pozostałe tytuły, które wycofały się z ZKDP nigdy nie przekroczyły progu 900 sprzedanych egzemplarzy. Więcej informacji na stronach internetowych:
www.e-hotelarz.pl i www.zkdp.pl





Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *