Nie każdy hotel leży w parku. A może.

Autor: Natalia Zalopana
W zarządzaniu hotelem bardzo ważna jest odpowiednia aranżacja jego wystroju, bo w dużej mierze to właśnie wygląd obiektu jest tym czynnikiem, który ma wpływ na wybór danego miejsca. Jej wykonanie nie musi wiązać się z ogromnymi nakładami finansowymi. Wystarczy kilka pomysłowych rozwiązań, które po wprowadzeniu w życie mogą stać się wabikiem na gości.   Gość, któremu przyjdzie przebywać pośród sztampowych i mało urozmaiconych dekoracji, nie zapamięta wizyty dobrze. Dlatego warto zwrócić uwagę na szczegóły, ponieważ często to właśnie one mogą przesądzić o awansie w rankingu ulubionych hoteli. Pierwsze co widzi gość po przyjeździe do hotelu to nie lobby czy budynek, ale jego otoczenie. I to ono stanowi o „pierwszym wrażeniu”, które ma tak duży wpływ na późniejszą, całościową ocenę obiektu. A pierwszego złego wrażenia może nie uratować później nawet najbardziej profesjonalna obsługa, czy najlepszy szef kuchni. Zadbana okolica, pełna zieleni to coś, co spodoba się każdemu [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Nie każdy hotel leży w parku. A może.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *