75 proc. Marriotta na CSR

Marriott International podjął decyzje o przeznaczeniu 75 proc. swojego budżetu na wyposażenie (FF&E) na zakupy od dostawców, którzy należą do MindClick Hospitality Sustainability Performance Index. Index mierzy poziom Corporate Social Responsibility, działania prośrodowiskowe i wysiłki na rzecz stworzenia zrównoważonego produktu. – Implementowanie standardów MindClick Index pozwoli nam uczynić nasze decyzje zakupowe bardziej świadomymi i wybierać dostawców, którzy pomogą nam polepszyć naszą politykę żrównoważonego rozwoki, zredukować koszty i zapewnić gościom najlepesze usługi – tłumaczy Dave Lippert, wiceprezydent Marriotta. – W ostatecznym rachunku pomoże nam to poprawić nasz wpływ na środowisko, które wykracza poza powierzchnię naszych hoteli w kierunku globalnego łańcucha dostaw.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *