HRS na czele e-sklepów hotelowych

Money.pl, z Gazetą Wyborczą i serwisem Wyborcza.biz, przebadał ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych. Przyjazny wygląd i funkcjonalność e-witryny, łatwość i jakość obsługi, czy asortyment, to jedne z wielu kryteriów badania. Serwis rezerwacji hotelowych HRS znalazł się najwyżej spośród sklepów specjalizujących się w sprzedaży hotelowej.


Polacy coraz częściej przekonują się do sklepów internetowych, które stanowią silną konkurencję dla tradycyjnej formy zakupów. Tendencja ta jest szczególnie zauważalna w branży hotelarskiej i turystycznej. Zamiast godzin spędzonych na linii telefonicznej z recepcją hotelu, czy wizyty w biurach podróży, klienci mają możliwość łatwego wyboru oferty i zakupu przez Internet.


W tym roku w zestawieniu sklepów internetowych związanych z branżą hotelarsko-turystyczną znalazł się portal rezerwacji hotelowych HRS. Uplasował się on najwyżej spośród e-sklepów, które w swojej ofercie mają wyłącznie noclegi. – Priorytetem serwisu HRS jest zadowolenie klienta i zapewnienie mu wysokiej jakości produktów i usług. Funkcjonalność serwisu, łatwość obsługi oraz dostosowanie oferty do potrzeb sprawiają, że jest on przyjazny klientom. Oprócz regularnej oferty, na portalu HRS, klienci mogą dokonać zakupów tzw. DEALSÓW, pokoi hotelowych z ponad 50%. zniżką, a także wybrać pokój z gwarancją jakości HRS „TOP QUALITY HOTEL”. Wszystko to ma ułatwić naszym klientom spełnienie kryteriów i dokonanie właściwego wyboru. Z pewnością wysoka pozycja HRS w rankingu jest również wynikiem zaufania i gwarancji bezpieczeństwa, którą otrzymują od nas klienci – mówi Łukasz Dąbrowski Dyrektor generalny HRS Polska.


Według raportu Money.pl, „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.biz, e-sklepy z branży hotelarsko-turystycznej dbają o aktualność informacji na temat dostępności produktu, a przede wszystkim o wysoką jakość obsługi klienta. Konsultanci infolinii wyróżniają się pełną znajomością oferty, są dobrze zorientowani, udzielają wyczerpujących odpowiedzi, a przede wszystkim są uprzejmi i pomocni. Badacze docenili również funkcjonalność e-sklepów z branży hotelarsko-turystycznej, przede wszystkim narzędzia, które ułatwiają wyselekcjonowanie najbardziej interesującej oferty, spośród wielu dostępnych w danym serwisie. 
RANKING SKLEPÓW INTERNETOWYCH 2012 WEDŁUG Money.pl, „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.biz.TURYSTYKA, BIURA PODRÓŻY, NOCLEGI, BILETY1. travelplanet.pl2. wakacje.pl3. tanie-loty.com.pl4. esky.pl5. fru.pl6. hrs.com7. easygo.pl8. booking.com9. accorhotels.com10. holidaycheck.pl



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *