Więcej Gut Hotels

Sieć Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels powiększyła się w Polsce do 28 hoteli z 19 obiektów, które wchodziły w jej skład na początku tego roku. Wchodzące w jej skład trzy marki wzbogaciły się o nowe hotele partnerskie w Polsce.

Licząca najwięcej obiektów grupa Land-gut-Hotels pozyskała hotel Olympic we Wronkach, hotel Dwór Czarneckiego, położony na obrzeżach aglomeracji Białostockiej oraz Hotel Carina opodal Raciborza. Hotel Pałac Witaszyce niedaleko Jarocina przyłączył się do najmłodszej marki Schloss-gut-Hotels.


Natomiast trzygwiazdkowy hotel Piast - Roman w Świdnicy zdecydował się na branding przy pomocy marki Stadt-gut-Hotels.
Sieć Gut-Hotels składa się obecnie z 270 zlokalizowanych w Europie hoteli o standardzie od 2 do 4 gwiazdek. - Chcemy tworzyć przeciwwagę dla rozprzestrzeniającej się w Europie koncernowej zunifikowanej usługi hotelowej.

Tylko branding przy pomocy międzynarodowej marki może wzmocnić pozycję prywatnego hotelarza wobec inwestycji dużych sieci międzynarodowych - mówi Renata Tranow, menedżer sieci. Sieć Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels proponuje swoim klientom udział w programach lojalnościowych, wystawiając vouchery na nocleg gratis. Działania grupy skierowane są na gościa niemieckojęzycznego, jednak w najbliższych planach jest również wzmożona akwizycja klienta polskiego.



Sieć Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels powiększyła się w Polsce do 28 hoteli z 19 obiektów, które wchodziły w jej skład na początku tego roku. Wchodzące w jej skład trzy marki wzbogaciły się o nowe hotele partnerskie w Polsce.

Licząca najwięcej obiektów grupa Land-gut-Hotels pozyskała hotel Olympic we Wronkach, hotel Dwór Czarneckiego, położony na obrzeżach aglomeracji Białostockiej oraz Hotel Carina opodal Raciborza. Hotel Pałac Witaszyce niedaleko Jarocina przyłączył się do najmłodszej marki Schloss-gut-Hotels.

Natomiast trzygwiazdkowy hotel Piast - Roman w Świdnicy zdecydował się na branding przy pomocy marki Stadt-gut-Hotels. Sieć Gut-Hotels składa się obecnie z 270 zlokalizowanych w Europie hoteli o standardzie od 2 do 4 gwiazdek. - Chcemy tworzyć przeciwwagę dla rozprzestrzeniającej się w Europie koncernowej zunifikowanej usługi hotelowej.

Tylko branding przy pomocy międzynarodowej marki może wzmocnić pozycję prywatnego hotelarza wobec inwestycji dużych sieci międzynarodowych - mówi Renata Tranow, menedżer sieci. Sieć Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels proponuje swoim klientom udział w programach lojalnościowych, wystawiając vouchery na nocleg gratis. Działania grupy skierowane są na gościa niemieckojęzycznego, jednak w najbliższych planach jest również wzmożona akwizycja klienta polskiego.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *