Pierwszy Tulip Inn

Hotele DoubleTree i Hampton mają być otwarte w 2014 roku, a już w 2013 w Krakowie zacznie działać hotel z rodziny Golden Tulip należącej do sieci Louvre Hotels Group. Będzie to pierwszy hotel marki Tulip Inn w Polsce. 3-gwiazdkowy obiekt zlokalizowany będzie w samym centrum miasta przy ul. Łobzowskiej, blisko Rynku i dworca PKP. Hotel jest częściową przebudową istniejącego budynku historycznego. Zaoferuje 87 pokoi. Prace budowlane postępują szybko i otwarcie hotelu planowane jest w II kwartale 2013. Hotel powstaje we współpracy z lokalnym inwestorem firmą LHG.



Hotel dołączy do sieci hotelowej Tulip (Golden Tulip Tulip Inn, Royal Tulip), która dotychczas obejmuje w Polsce dwa obiekty Golden Tulip w Warszawie i Międzyzdrojach, a w latach 2013-2016 powstać mają kolejne m.in. w Warszawie, Gdańsku, Zakopanem, Władysławowie i Juracie w ramach współpracy z Qualia Development, które sprzedawane będą w systemie condo.

 

Louvre Hotels Group, do którego należy Golden Tulip, rozwija też sieć hoteli Campanile – Premiere Classe. Oferuje ich w Polsce już 13, a razem z Golden Tulipami – 15. Wkrótce sieć Louvre przekroczy w Polsce liczbę 20 hoteli, dysponując ponad 1,6 tys. pokoi, co lokowałoby ją w ścisłej czołówce graczy na polskim rynku hotelarskim, tak pod względem liczby pokoi, jak i obiektów.

 

W Krakowie działa już blisko 140 skategoryzowanych hoteli, co czyni go stolicą polskiego hotelarstwa (np. w Warszawie działa ich ok. 80.) i cały czas otwierają się nowe. Choć w tym roku nie było na tym rynku spektakularnych otwarć to tylko w latach 2009-2011 otworzyły się tu m.in. Hilton Garden Inn, Park Inn, Kossak, Unicus, Swing, Queen, Maksymilian, ibis i ibis Buget, do sieci Best Western wszedł RT Monopol, wejść mają kolejne hotele sieci RT, na różnym etapie planowania i budowy są PURO Hotel, Gromada Centrum Konferencyjne, kolejny Hilton Garden Inn, Pantheon. Poza turystycznym charakterem miasta, które w zgodnej opinii, jest jedyną prawdziwą polską marką turystyczną rozpoznawaną na rynku międzynarodowym, branża liczy na ukończenie kilku inwestycji związanych z centrami kongresowymi, które mają zwiększyć udział gości biznesowych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *