Szkolenie z marketingu i sprzedaży

Marketing i sprzedaż w hotelarstwie – to temat spotkania hotelarskich profesjonalistów w ramach Akademii Hotelarza, jakie odbyło się 4 grudnia w warszawskim hotelu Best Western Felix. W jedenastym, ostatnim w tym roku spotkaniu wzięło udział przeszło trzydziestu hotelarzy z całej Polski.

Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży dwunastu hoteli i ośrodków wypoczynkowych sieci Elbest Hotels omówiła zagadnienia związane z kanałami dystrybucji i sprzedaży. Przedstawione zostały m.in. rodzaje kanałów dystrybucji, zasady sprzedaży bezpośredniej w hotelu, marketing, e-commerce czy zasady współpracy z biurami podróży.

 

Mateusz Zieliński, dyrektor sprzedaży i marketingu w BMC Hotels przedstawił „Zasady współpracy z systemami rezerwacyjnymi”. Omówił zalety i ryzyka związane ze współpracą z portalami oraz czynniki, na które należy zwracać szczególną uwagę, przedstawił porównywarki i kalkulatory służące do optymalizacji współpracy z systemami.

 

W swoim drugim wykładzie Mateusz Zieliński opowiedział o praktycznym podejściu do strategii marketingowych. Omówił m.in. opcje strategiczne, wyznaczanie strategii marketingowej (badanie popytu, segmentację rynku, czy strukturę cen). Przedstawił również przykładowe strategie marketingowe polskich i zagranicznych marek hotelowych.

Skutecznej promocji hotelu w internecie poświęcony był kolejny z wykładów, autorstwa Krzysztofa Stęplowskiego, specjalisty ds. PR i marketingu internetowego i właściciela serwisu eksperckiego marketingwhotelu.pl. Omówił zasady promocji hotelu w internecie, mierzenie efektywności promocji, planowanie kampanii oraz przedstawił narzędzia służące temu celowi. Jego wykład zdobył najwyższą ocenę w ankietach poszkoleniowych (5,36 w 6 stopniowej skali).

 

To było kolejne bardzo udane spotkanie, a oceny jakie wystawili nam uczestnicy (średnia każdego z bloków tematycznych powyżej 5,0) dowodzą, że Akademia Hotelarza wciąż doskonale spełnia swoją rolę przyczyniając się do doskonalenia umiejętności i podwyższania poziomu wiedzy polskich hotelarzy. Sponsorem szkolenia była firma Micros Fidelio. Na kolejne szkolenia Akademii Hotelarza zapraszamy już w lutym przyszłego roku. Harmonogram opublikujemy na www.akademiahotelarza.com


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Szkolenie z marketingu i sprzedaży

  1. A które polecacie szkolenie z tutaj opisanych – http://www.spcsa.pl/ ?
    To w ogóle ma sens? Jak to zorganizować? Podpowiecie mi?
    Kluczowe znaczenie ma dla mnie efekt, a nie papierek, nabyte umiejętności.
    Co doradzacie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *