Ruszył portal rezerwacyjny i sprzedażowy pakietów wypoczynkowych dla rodzin z dziećmi, który powstał w ramach portalu www.rodzinawhotelu.pl. Rodzice, którzy planują wyjazd z dziećmi mają teraz w jednym miejscu przegląd ofert hoteli, które biorą udział w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Partnerem technologicznym projektu jest HotelSystems.pl
Portal działa od początku stycznia i jest dostępny dla hoteli, które zgłosiły się do V edycji kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Hotele mają możliwość prezentacji i sprzedaży ofert dla rodzin, a całość procesów jest w pełni zautomatyzowana i bezobsługowa. HotelSystems.pl jako partner technologiczny projektu gwarantuje profesjonalną obsługę i pełne wsparcie merytoryczne i techniczne. Hotele, które są w serwisie partnera poszerzają swoje kanały sprzedaży. Dzięki czemu rodzice, którzy szukają sprawdzonych ofert mogą w jednym miejscu porównać pakiety i od razu je zakupić.
„To duża zmiana w tej edycji, która jest odpowiedzią na potrzeby zabieganych rodziców, szukających sprawdzonych miejsc wypoczynku. Dodatkowo w serwisie jest informacja, jakie udogodnienia dla dzieci posiada dany hotel. Cieszymy się bardzo, że wspólnie z HotelSystems.pl stworzyliśmy nowy kanał sprzedaży usług hotelowych dla rodzin, a hotelom daliśmy nowe możliwości promocji” – powiedziała Violetta Hamerska, Przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
„Zapraszamy hotele, które są zainteresowane dotarciem z ofertą do nowego segmentu rodzin z dziećmi. Oferujemy prosty model współpracy oparty na sprzedaży ofert i rozliczeniu prowizyjnym, wsparty wieloletnim doświadczeniem oraz dotarciem do ponad 20.000 klientów z naszej bazy” – powiedział Tomasz Długopolski, właściciel portalu HotelSystems.pl
Celem kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości. Jednym z rezultatów kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem. W piątej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii „Debiut 2013 – nowy obiekt przyjazny rodzinie”.
Każdy obiekt, zgłaszający się do konkursu, zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i ubiega się o certyfikat "HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE" danej edycji. Certyfikat jest ważny przez rok. Relacje z wizyt członka Kapituły są publikowane na stronach www.dzieckowhotelu.pl oraz www.rodzinawhotelu.pl.
Członek Kapituły, weryfikując hotel, przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria edycji. Obiekt, który otrzyma najwięcej punktów w danej kategorii zostaje laureatem tej kategorii. Obiekty, przystępując do konkursu, decydują w jakiej kategorii konkurują.
Kategorie edycji 2012/2013 - najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny - najlepszy hotel miejski dla rodziny - najlepszy pensjonat dla rodziny - najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodzinyDodatkowo w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.
Etapy V edycji kampanii i konkursu 2012/2013
30.06.2013 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu
18.08.2013 r. – zakończenie weryfikacji obiektów przez Kapitułę
Wrzesień 2013 r. – uroczysta Gala, podsumowanie kampanii i konkursu. Ogłoszenie listy laureatów w poszczególnych kategoriach. Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w V edycji.
Komentarze