Zmiana sygnału telewizji z analogowego na cyfrowy zmusza hotelarzy do zakupu nowego sprzętu.

W samym 2012 roku zamówili 21 tys. telewizorów. Wygranym tych przetargów jest Samsung, który dostarczył 40 proc. z nich.

Do polskich hoteli w 2012 roku trafiło 21 tys. telewizorów, z czego 40 proc. dostarczył Samsung.

Polska baza noclegowa, na którą składa się prawie 3,5 tysiąca hoteli i ponad 6 tys. moteli i prywatnych kwater w zdecydowanej części została wyposażona w produkty koreańskiego producenta.

 

Czytaj więcej na newsweek.pl



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *