Nowa misja Novoteli – satysfakcja gościa

„YOU – Naszą misją jest Twoja satysfakcja” – pod takim hasłem marka Novotel wprowadza globalny program dbałości o zadowolenie gości. Celem programu jest dążenie marki do możliwie najwyższych standardów obsługi gości w hotelach tej sieci. Polska jest pierwszym krajem, w którym równocześnie we wszystkich obiektach sieci, zaczął obowiązywać program „YOU”.

 



 

Wedle jego założeń, już we wszystkich hotelach Novotel w Polsce pracownicy mają jeden priorytet: sprawić, aby żaden gość nie opuścił hotelu nieusatysfakcjonowany. „YOU” to nowy globalny program marki Novotel, którego podstawowym celem jest uzyskanie satysfakcji gości poprzez podniesienie jakości usług. Według programu „YOU”, kluczowym dla sieci jest zupełnie nowe podejście do obsługi gości. Program ma za zadanie kreowanie dialogu między klientami a obsługą hotelu tak, aby nikt nie był tzw. „milczącym niezadowolonym”. – Jak pokazują badania i analizy przeprowadzone przez ekspertów marki Novotel, tacy klienci nigdy nie wracają do danego hotelu. Dlatego program „YOU” gwarantuje, że wszelkie opinie będą wysłuchane, reakcja na nie będzie natychmiastowa i nikt nie zakończy swojego pobytu nieusatysfakcjonowany – mówi Sabina Niewęgłowska, brand manager marki Novotel w Polsce.

 

Podstawowym założeniem programu jest zmiana charakteru usług dla gości poprzez zachęcanie ich do wyrażania opinii. Klient może swobodnie przedstawić swoje wątpliwości podczas pobytu w hotelu. Pracownicy są odpowiednio szkoleni oraz zachęcani do regularnej komunikacji z gośćmi pytając o ich zdanie na temat oferowanych im usług. W ramach programu w każdym hotelu Novotel, gość znajdzie specjalny numer telefonu 888, pod którym może zgłosić ewentualne problemy, a także uzyska odpowiedzi na wszelkie pytania. Informacje są udzielane gościom o każdej porze, a pracownicy reagują możliwie najszybciej na zgłaszane potrzeby.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *