Sukces „podwójnych” targów w Poznaniu

W dniach 24-27 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w Poznaniu odbywały się dwie największe imprezy sektora turystyczno-noclegowego.


Były to: Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 oraz Targi Wyposażenia dla Hotelarstwa i Gastronomi GASTRO-INVEST-HOTEL. Według organizatora, którym były MTP, obie imprezy odniosły sukces.

Na targach turystycznych wystawiło się 800 wystawców (ok. 15 proc. więcej niż przed rokiem), z tego czwartą część stanowili wystawcy z zagranicy. Targi odwiedziło łącznie 25 tys. osób, w tym 10 tys. profesjonalistów. Targi hotelarskie były nieco mniejsze: swe stoiska miało ponad 120 wystawców, wśród których nie zabrakło liderów rynkowych, co stanowi wzrost o 20 proc. Targowe ekspozycje zwiedziło ponad 20 tys. osób, z czego ponad 7 tys. w dwa pierwsze dni przeznaczone dla profesjonalistów. Jeśli targi są faktycznie zwierciadłem koniunktury panującej w branży, to sektor turystyczno-hotelarski ma się bardzo dobrze.

W obu imprezach czynnie uczestniczyli przedstawiciele Hotelarza i Rynku Turystycznego. Redakcja Hotelarza rozstrzygnęła swój tradycyjny konkurs targowy - LUXeXpozycja, w którym wyróżnieni zostali wystawcy mający najlepszy pomysł na zorganizowanie stoiska targowego. Nagrodę główną otrzymała firma JMB natomiast dwa równorzędne wyróżnienia firmy: Samsung i Intersun.
Natomiast podczas uroczystej gali wystawców targów Tour Salon i Gastro-Invest-Hotel przedstawiciele PWS ProMedia w imieniu redakcji Rynku Turystycznego wręczyli nagrody dla firm turystycznych, które wzięły udział w zorganizowanym przez miesięcznik konkursie Złota 50. W kategorii największych firm turystycznych statuetki otrzymały biura podróży: Sindbad z Opola i Alfa Star z Radomia.
W dniach 24-27 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w Poznaniu odbywały się dwie największe imprezy sektora turystyczno-noclegowego.


Były to: Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 oraz Targi Wyposażenia dla Hotelarstwa i Gastronomi GASTRO-INVEST-HOTEL. Według organizatora, którym były MTP, obie imprezy odniosły sukces.

Na targach turystycznych wystawiło się 800 wystawców (ok. 15 proc. więcej niż przed rokiem), z tego czwartą część stanowili wystawcy z zagranicy. Targi odwiedziło łącznie 25 tys. osób, w tym 10 tys. profesjonalistów. Targi hotelarskie były nieco mniejsze: swe stoiska miało ponad 120 wystawców, wśród których nie zabrakło liderów rynkowych, co stanowi wzrost o 20 proc. Targowe ekspozycje zwiedziło ponad 20 tys. osób, z czego ponad 7 tys. w dwa pierwsze dni przeznaczone dla profesjonalistów. Jeśli targi są faktycznie zwierciadłem koniunktury panującej w branży, to sektor turystyczno-hotelarski ma się bardzo dobrze.

W obu imprezach czynnie uczestniczyli przedstawiciele Hotelarza i Rynku Turystycznego. Redakcja Hotelarza rozstrzygnęła swój tradycyjny konkurs targowy - LUXeXpozycja, w którym wyróżnieni zostali wystawcy mający najlepszy pomysł na zorganizowanie stoiska targowego. Nagrodę główną otrzymała firma JMB natomiast dwa równorzędne wyróżnienia firmy: Samsung i Intersun.
Natomiast podczas uroczystej gali wystawców targów Tour Salon i Gastro-Invest-Hotel przedstawiciele PWS ProMedia w imieniu redakcji Rynku Turystycznego wręczyli nagrody dla firm turystycznych, które wzięły udział w zorganizowanym przez miesięcznik konkursie Złota 50. W kategorii największych firm turystycznych statuetki otrzymały biura podróży: Sindbad z Opola i Alfa Star z Radomia.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *