Nowy portal rezerwacji dla rodzin z dziećmi

Ruszył portal rezerwacyjny i sprzedażowy pakietów wypoczynkowych dla rodzin z dziećmi, który powstał w ramach portalu www.rodzinawhotelu.pl. Rodzice, którzy planują wyjazd z dziećmi mają teraz w jednym miejscu przegląd ofert hoteli, które biorą udział w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Partnerem technologicznym projektu jest HotelSystems.pl.



Portal jest dostępny dla hoteli, które zgłosiły się do V edycji kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Hotele mają możliwość prezentacji i sprzedaży ofert dla rodzin, a całość procesów jest w pełni zautomatyzowana i bezobsługowa. – To duża zmiana w tej edycji, która jest odpowiedzią na potrzeby zabieganych rodziców, szukających sprawdzonych miejsc wypoczynku. Dodatkowo w serwisie jest informacja, jakie udogodnienia dla dzieci posiada dany hotel – mówi Violetta Hamerska, Przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie. – Cieszymy się bardzo, że wspólnie z HotelSystems.pl stworzyliśmy nowy kanał sprzedaży usług hotelowych dla rodzin, a hotelom daliśmy nowe możliwości promocji.

 

Celem kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, a także życzliwego podejścia do małych gości. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem. Obiekty biorą udział w czterech kategoriach: - najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny, - najlepszy hotel miejski dla rodziny, - najlepszy pensjonat dla rodziny, - najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny. W piątej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii „Debiut 2013 – nowy obiekt przyjazny rodzinie”. Dodatkowo w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi. Hotele mogą się zgłaszać do 30 czerwca, a ogłoszenie wyników odbędzie podczas uroczystej gali we wrześniu. „Hotelarz” jest patronem medialnym akcji.

 

 

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *