Dobry Hotel z dyrektorem ds. sprzedaży

Grupa Hotelowa Dobry Hotel ma nowego dyrektora ds. sprzedaży. Obowiązki te w wyniku awansu wewnętrznego objął dotychczasowy kierownik ds. kluczowych klientów Łukasz Czoska, wcześniej związany ze strukturami sprzedaży w Grupie Orbis.

 

Łukasz Czoska w 2007 rozpoczął pracę w Grupie Hotelowej Orbis i pracował tam do roku 2012, kończąc współpracę jako kierownik ds. klientów regionalnych w Centralnym Biurze Sprzedaży Orbis S.A. W 2012 roku objął stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów w centrali Grupy Dobry Hotel, by w lutym tego roku awansować na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Centrala firmy znajduje się w Gdańsku. – Moim celem jest wzmocnienie pozycji hoteli naszej sieci wśród klientów korporacyjnych. Posiadamy doskonałe warunki dla biznesu, zarówno jeśli chodzi o noclegi jak i organizację wszelkiego rodzaju eventów. Mamy silnie zmotywowany dział handlowy, który na pewno pomoże mi w realizacji wyznaczonego zadania – powiedział Łukasz Czoska.

 

Grupa Dobry Hotel to polska sieć, która zarządza siedmioma obiektami w Trójmieście i Krakowie (trzy z nich działają pod marką Best Western). Oferuje 311 pokoi oraz 12 sal konferencyjnych. W tej chwili Dobry Hotel jest w trakcie realizacji trzech projektów hotelowych oraz dwóch restauracji. Grupa cały czas szuka partnerów do współpracy przy ekspansji sieci na terenie całego kraju.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *