Revenue Management w teorii i praktyce

„Revenue Management – maksymalizacja przychodów hotelu” – temu tematowi poświęcone było drugie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Hotelarscy profesjonaliści chcący podwyższyć swoje umiejętności z zakresu Revenue Managementu spotkali się tradycyjnie w warszawskim hotelu Best Western Felix.



Spotkanie poprowadziła Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych fachowców z tej dziedziny w Polsce, Revenue Manager w Louvre Hôtels Group. Celem szkolenia było poznanie podstawowych pojęć z zakresu optymalizacji przychodów w hotelu, poznanie głównych technik i zakresów optymalizacji przychodów oraz wykorzystanie tej w wiedzy w praktyce. Szkolenie podzielone było na dwie części. W pierwszej Agnieszka Kasprzak przedstawiła podstawowe pojęcia z zakresu RM, takie jak OCC, ARR, RevPAR, MPI, ARI, RGI oraz wytłumaczyła do czego służą i jak z nich korzystać. Uczestnicy szkolenia mogli się też poznać zasady segmentacji gości, tworzenia cennika oraz kanały sprzedaży, a także podstawowe metody optymalizacji (kontrola przyjmowanych rezerwacji, optymalizacja frekwencji, zarządzanie kontraktami, ceną i miksem klientów). Poznali też kilka „Złotych Zasad RM”. Podczas drugiej części spotkania uczestnicy doskonalili swoje umiejętności z zakresu kontroli rezerwacji, optymalizacji frekwencji, zarządzania kontraktami, zarządzania ceną, czy mixem klientów. Uczestnicy w ankietach po szkoleniu bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.



Na kolejne seminarium szkoleniowe Akademii Hotelarza „Promocja i zarządzania restauracją” zapraszamy 11 kwietnia. Poprowadzą je Andrzej Przeniosło, dyrektor hoteli Bristol i Grand w Rzeszowie oraz Marek Szofer – dyrektor gastronomii w hotelu Warmiński. Spotkanie poświęcone będzie m.in. optymalizacji kosztów działalności gastronomicznej, klasyfikacji przychodów z działalności gastronomicznej hotelu, promocja restauracji na rynku lokalnym oraz zarządzaniu personelem w

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *