IHIF 2013 – najważniejsze decyzje ogłasza się tutaj

1,7 tys. hotelarzy z ponad 60 krajów wzięło udział w 16. edycji International Hotel Investment Forum w Berlinie. Ta trzydniowa impreza to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w branży. Tu ogłaszane są m.in. strategiczne plany rozwoju sieci hotelarskich jak wspólny projekt Marriott International i IKEA powołania do życia nowej marki Moxy, czy transakcje o wartości 300 mln euro.



Na ITIF w salach hotelu InterContinental spotykają się czołowi hotelarze, szefowie największych sieci, finansiści, deweloperzy doradcy, aby przedstawić i poznać najważniejsze trendy hotelarskie, innowacje i najlepsze praktyki oraz podyskutować o nich.

 

O trudnym rynku i nowych projektach

W sesji otwierającej Forum, która dotyczyła kwestii makroekonomicznych w Europie, zasadnicza teza dotyczyła przejścia z fazy kryzysu ekonomicznego do fazy kryzysu społeczno-politycznego. Spadek dochodów, wzrost bezrobocia, niestabilne rządy, to tylko niektóre czynniki mające istotny wpływ na rynek hotelowy. Ograniczenie wydatków na podróże służbowe i wyjazdy prywatne wymaga coraz większych wysiłków ze strony operatorów hotelowych, wobec których właściciele hoteli mają coraz większe wymagania. Nierzadko zdarza się wypowiedzenie przez właściciela umowy zarządzania sieci hotelowej i prowadzenie obiektu samemu. Alternatywą dla sieci hotelowych stają się również zrzeszenia hoteli takie jak World Hotels czy Preferred Hotel Group, które wspierają właścicieli w zakresie marketingu i dystrybucji. Sieci hotelowe coraz częściej kreują nowe produkty będące odpowiedzią na zmiany spowodowane kryzysem. Sieć Marriott ogłosiła stworzenie nowej marki hoteli ekonomicznych Moxy, które charakateryzować się będą nowoczesnym designem, udogodnieniami hi-tech, ograniczonym serwisem oraz przystępnymi cenami. Dzięki strategicznemu partnerowi – firmie IKEA w ciągu najbliższych [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *