Summary

Raport SPA

European Spas are about to encounter a tremendous growth in offers and services. A modern and diversified Spa market is emerging from traditional health resorts and healing therapies. Overseas, the north american Spa market is now the first Spa industry of the world. Segmented categories of Spas do exist, and are featuring the changes to come on European Spa markets. Hotels, along with Day Spas, are the main players on the Spa industry. They are the benchmark for efficient use of Spa square meters and treatment offerings. Regular Spa businesses wishing to enter the market have to be aware of Spa specifics when starting investments and outfittings. Trends are always key drivers of the industry, Spa cosmetics and Spa rituals are innovative and adapted to all levels of the demand. Spa goers are getting savvier as the offer grows and diversifies. Nonetheless, Spa managers and personel have to stay in tune with this dynamic and growing worldwide industry. (p. 16)

Floor service or Hotel service

For a hotel or a hospitality premise, room is the most important place. Room is the reason why guests are stopping over at the hotel, it is what they are paying for, and their most frequent claims are emp [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *