Pierwsza „dziesiątka” PPH&R

W 2008 roku hotelowa grupa marketingowa "Polish Prestige
Hotels & Resorts" obchodzi swoje
10 - lecie. Od 10 lat programowi marketingowemu "Polish Prestige Hotels& Resorts" przyświeca idea umacniania roli polskich hoteli
w oparciu o najwyższą jakość świadczonych usług i różnorodność oferty. Program kieruje się dewizą: "przyjedziesz, polubisz, powrócisz",
a hotele należące do PPH&R starają się stale podnosić jakość świadczonych usług i standard posiadanej infrastruktury. 1 stycznia 2008 r.
do grona polskich hoteli prestiżowych, zrzeszonych pod marką
Polish Prestige Hotels & Resorts, dołączył Hotel Zamek Ryn.




Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *