Social space w ibisach

Grupa Hotelowa Orbis i jej partner Accor realizują kolejny etap przyjętej w 2011 roku strategii dynamizacji marek hoteli ekonomicznych - projekt Avanzi. Polega on na modernizacji powierzchni ogólnodostępnych w hotelach ibis. W Polsce jako pierwszy przeszedł renowacje ibis Warszawa Stare Miasto.

 


Projekt Avanzi ma na celu dostosowanie wystroju hoteli z rodziny ibis do zmieniających się oczekiwań gości, którzy poszukują coraz częściej w markach hotelowych nowoczesności i własnego stylu. Obecnie lobby ibis Warszawa Stare Miasto to wielofunkcyjna przestrzeń, która ma być „duszą hotelu” i centralnym punktem, gdzie goście mogą się spotkać, pracować, zrelaksować czy zjeść posiłek. Pomieszczenia zaprojektowane są w modnej stylistyce utrzymanej w jasnej tonacji z dodatkiem drewnianych elementów, ciepłych akcentów kolorystycznych i grafik na ścianach oraz suficie. Wstawiono też fotele na biegunach, duże sofy i stoliki z blatami do gier planszowych. Wkrótce modernizację przejdzie również restauracja hotelu.

Założeniem projektu Avanzi jest interakcja. Zmodernizowane przestrzenie mają zachęcać zarówno pracowników hotelu, jak i gości do spędzania w nich czasu i sprzyjać nawiązywaniu znajomości. Starano się to osiągnąć przez przenikanie się przestrzeni, gdzie forma służy funkcjonalności. Wedle tego założenia recepcja jest otwartą strefą. W tle duży ekran state-of-the-art wyświetla informacje użyteczne dla gości, takie jak prognoza pogody czy oferty specjalne, w bardziej nieformalny, a zarazem intuicyjny sposób. Zazwyczaj tego typu modernizacja trwa około sześciu tygodni. Wykorzystanie nowych zoptymalizowanych systemów, obejmujących zastosowanie drukowanych płyt i materiałów przetworzonych, skróciło ten czas prawie o połowę. Jeszcze w tym roku obiekty ibis Warszawa Centrum, ibis Warszawa Ostrobramska oraz ibis Łódź Centrum przejdą podobną renowację przestrzeni ogólnodostępnych.

– Prezentując nowoczesny design według projektu Avanzi, rodzina hoteli ibis pokazuje, że nie jest on już przywilejem wyłącznie ekskluzywnych hoteli, ale także obiektów ekonomicznych – powiedziała Joanna Świerkosz, dyrektor marketingu Orbis


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *