Skutecznie zniechęcić gościa

W "Hotelarzu" pojawiają się cyklicznie materiały poświęcone
savoir-vivre i dobrym manierom. Teksty te mają wspomagać
budowanie kultury obsługi gościa, a przez to i pozyskiwanie coraz większej ich liczby. Tym razem postanowiliśmy jednak pomóc
właścicielom i pracownikom obiektów noclegowych w skutecznym pozbyciu się klientów




Znajomość bon-tonu nie tylko ułatwia komunikację pracowników obiektów noclegowych z gośćmi, podnosi prestiż, ale sprawia, że gość czuje się dobrze obsłużony i bardzo możliwe, że jeszcze do nas wróci, a także zachęci znajomych do odwiedzenia tego właśnie, a nie innego hotelu.
W dzisiejszym artykule odwracamy sytuację i na podstawie kilku przykładów pokazujemy, jak można skutecznie zrazić do siebie gościa i sprawić, że następnym razem z pewnością będzie starał się omijać nasz hotel szerokim łukiem.




Sposób pierwszy


Najlepiej zniechęcić gościa zanim jeszcze stanie się naszym gościem.




Na początku grudnia prowadzący firmę znajomy zapytał mnie, czy mogę mu polecić jakiś hotel w górach, w którym mógłby tuż przed świętami urządzić wyjazd integracyjny dla pracowników swojej firmy. O góry chodziło mu dlatego, że właśnie tam chciał spędzić święta i uniknąć zbędnego podróżowania. Odpowiedziałem, że mogę mu polecić znajomy trzygwiazdkowy, hotel ale naÉ szeroko pojmowanym "przedmorzu".

Przed świętami nie mają ruchu, mają za to trochę atrakcji, więc w połączeniu z przystępną ofertą cenową oraz dobrym połączeniem kolejowym przez Warszawę do Zakopanego, powinien być usatysfakcjonowany. Znajomy nie był tym pomysłem zachwycony, ale summa summarum przystał na moją propozycję. Jego oferta sprowadzała się do tego, że jest gotów wydać mniej więcej 20 tys. złotych na dwudniową imp [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Wiesława Skrzydlata

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *