Instytut SPA Hotelu Amax z Mikołajek, zrzeszonego w sieci Polish Prestige Hotels & Resorts, zajął II miejsce w kategorii „NAJLEPSZE SPA W PLENERZE” w prestiżowym konkursie na Najlepszy Ośrodek Odnowy Biologicznej i SPA w Polsce.
Finał konkursu miał miejsce 19 maja w Warszawie w trakcie IX Forum Kosmetyki Naturalnej, SPA & Wellness ESTETYKA NATURA 2013.
Celem Konkurs na Najlepszy Ośrodek Odnowy Biologicznej i SPA jest wyłonienie najlepszego ośrodka tego typu w Polsce. Hotele rywalizują ze sobą w kilku kategoriach: Day SPA (bez bazy noclegowej), SPA w plenerze, City SPA (z bazą noclegową), Sanatoria i uzdrowiska (z funkcją leczniczą), Hotel SPA – obiekt zabytkowy (pałac, zamek, dwór historyczny). Konkurs ma także promować i propagować zdrowy styl życia i przeciwdziałanie stresowi w nowoczesnych ośrodkach odnowy biologicznej i SPA w Polsce.
W skład jury konkursowego wchodzą specjaliści różnych dziedzin, którzy oceniają w szczególności: ofertę usług, wyposażenie, przygotowanie personelu, warunki, estetykę i funkcjonalność wnętrz, a także programy dietetyczne. W trakcie trwania konkursu każdy obiekt zostaje poddany specjalnemu audytowi. Organizatorem konkursu jest Centrum Kosmetyki i Promocji Zdrowia – ESTETYKA z Warszawy.
Hotel Amax*** to obiekt malowniczo położony nad brzegiem jeziora Mikołajskiego, w sąsiedztwie Puszczy Piskiej – największego kompleksu leśnego na Mazurach. Okoliczne lasy i jeziora są idealnym miejscem na wypoczynek, szczególnie dla amatorów wędkarstwa, grzybobrania i sportów wodnych. Hotel posiada wewnętrzny basen z jacuzzi, saunę suchą i parową, nowoczesny Instytut SPA, a także basen zewnętrzny. Wszystko to, razem z szeregiem udogodnień, sprawia, że hotel Amax jest idealnym miejscem do wypoczynku o każdej porze roku.
Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Nowości produktowe
Komentarze