12 czerwca w środę rusza najnowsza letnia kampania sieci Focus Hotels. Ma ona na celu zwiększenie świadomości marki Focus Hotels jako hoteli ekonomicznych, nie tylko o profilu biznesowym ale przyjaznych również dla gości indywidualnych podróżujących z dziećmi. Największym benefitem jest fakt, że dzieci i młodzież do 18-stego roku życia nocujące z rodzicami w pokoju, mają pobyt ze śniadaniem bezpłatnie. Ceny pokoi są bardzo atrakcyjne i zaczynają się od 86 złotych.
Letnia kampania sieci Focus Hotels, tym razem skupia się na turystach indywidualnych, podróżujących samemu bądź z dziećmi. Działania podkreślają
atuty oferty Hoteli Focus, gdzie goście mogą spodziewać się dużych, komfortowych i rodzinnych pokoi oraz przyjaznej polityki cenowej wobec dzieci i młodzieży do 18 roku życia, którzy nocleg ze śniadaniem mają bezpłatnie.
- Przed wakacjami wiele osób szuka możliwości wyjazdów i pobytów rodzinnych na weekend bądź na dłużej. Mamy dla tej grupy osób bardzo atrakcyjną propozycję. W naszych hotelach dzieci i młodzież aż do 18-stu lat mają nocleg ze śniadaniem zupełnie bezpłatnie. Ponadto w każdym hotelu Focus po śniadaniu oferujemy dodatkowo kanapki i kawę na wynos również bezpłatnie. Naszym zdaniem to ogromne ułatwienie dla osób podróżujących ze swoimi pociechami. Wierzymy, że nasze propozycje w ofercie zostaną docenione - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.
Kampania trwać będzie od 12 do 26 czerwca czyli w czasie, gdy najczęściej planowane są wyjazdy wakacyjne. Podczas tego okresu, będzie można dokonać rezerwacji na terminy od 1 lipca do 31 sierpnia 2013 roku. Ceny pokoi zaczynają się od 86 zł w hotelu w Bydgoszczy. Kolejno od 104 zł za dobę w Łodzi, od 110 zł w Szczecinie i od 116 zł w Gdańsku.
Dodaj komentarz