Recepta na SPA

Rynek ośrodków SPA przy obiektach noclegowych rozwija się dynamicznie, wzrasta konkurencja i oczekiwania klientów. Dlatego dziś już nie wystarczy dodanie do nazwy hotelu słowa SPA, które jeszcze dwa, trzy lata temu miało magiczną moc przyciągania gości. Co zrobić, żeby przekuć zainwestowane w takie centrum setki tysięcy złotych w sukces? Uniwersalnej recepty nie ma.

 

 

Ośrodki
SPA&wellness przy obiektach noclegowych stają się coraz modniejsze.
I to może nie tak bardzo wśród klientów i gości hotelowych, jak wśród
właścicieli obiektów noclegowych i hotelowych inwestorów. Coraz więcej
funkcjonujących już obiektów noclegowych modernizuje więc swą ofertę,
inwestując w tego rodzaju centra.

Także wiele z nowo budowanych lub projektowanych obiektów wyposażonych jest w rozbudowane ośrodki SPA. Według różnych szacunków (bo nikt nie dysponuje wiarygodnymi danymi na temat liczby ośrodków SPA przy obiektach noclegowych) w Polsce funkcjonuje obecnie ponad 100 hoteli oferujących mniej lub bardziej rozbudowane usługi SPA.

Co prawda jako hotele ze SPA reklamuje się znacznie więcej obiektów, jednak wynika to nie tyle z ich rzeczywistego potencjału, co z faktu, że nośność słowa SPA sprawiła, iż stało się ono marketingową lokomotywą dla wielu z nich. Dlatego posiadaniem SPA zaczął się szczycić nie tylko ten hotel, który zainwestował w rozbudowę zaplecza odnowy biologicznej, ale i ten, który posiadał już basen lub saunę. Taka propagandowa ofensywa jest o tyle uzasadniona, że usługi oferowane dotychczas przez hotele, które faktycznie trudno zaliczyć do obiektów SPA, zaczęły się pod tym szyldem lepiej sprzedawać. W tym i kolejnym numerze "Hotelarza" przedstawiamy "dekalog" SPA, w którym pomagamy ustrzec się najczęstszych błędów popełnianych przy programowaniu i budowie ośrodków SPA.


[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Piotr Lutycki

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *