Starwood dobroczynnie

Sieć Starwood Hotels & Resorts w Polsce prowadzi kolejną akcję pozyskiwania środków w ramach programu „Road To Awareness”, aby pomóc dzieciom w rozpoczęciu edukacji. Jest to już szósta edycja kampanii, której celem jest pozyskanie w tym roku 500 000 dolarów na poczet UNICEF-u, czołowej światowej organizacji działającej na rzecz dzieci. Fundusze zebrane w tegorocznej kampanii zostaną przeznaczone na rozwój projektów edukacyjnych w Nigerii i w Kamerunie oraz zapewnią tysiącom dzieci z najbiedniejszych i najbardziej oddalonych regionów tych krajów dostęp do edukacji szkolnej i szanse na lepszą przyszłość. W tym regionie świata znajdują się wymagające specjalnej opieki dzieci z koczowniczych plemion Nigerii o poziomie alfabetyzacji wynoszącym zaledwie 0,02% oraz rdzenne plemiona Baka w Kamerunie, gdzie zaledwie 20% dzieci jest obecnie zapisanych do szkoły. Polskie hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz Westin i Hotel Bristol aktywnie włączyły się w kampanię realizując szereg inicjatyw wśród pracowników oraz partnerów biznesowych. W tym celu zorganizowano już warsztaty kulinarne w warszawskim hotelu Sheraton, turniej golfowy przez Sheraton w Krakowie, sprzedaż ciast w hotelu Westin, czy galę w Sheratonie w Poznaniu. Na kampanię „Road To Awareness” zorganizowaną przez Starwood składają się lokalne akcje zbiórki pieniędzy w hotelach w Europie, Afryce i na Środkowym Wschodzie, a także coroczna wyprawa rowerowa organizowana w tym samym celu. Starwood oraz UNICEF przeznaczą zebrane pieniądze dla 20 szkół w Nigerii, z czego bezpośrednie korzyści odniesie zgodnie z szacunkami ok. 3 000 dzieci z plemion koczowniczych oraz dla 15 szkół w Kamerunie, dzięki czemu ponad 5 000 dzieci otrzyma dostęp do szkoleń z zakresu czytania, pisania i liczenia. Fundusze zostaną również wykorzystane w celu organizacji akcji zwiększania świadomości na temat znaczenia edukacji szkolnej oraz przeprowadzenia szkoleń 150 nauczycieli. Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce tak powiedział o tegorocznej akcji zbiórki pieniędzy: „Bardzo aktywnie przystąpiliśmy do projektu „Road To Awareness”. Mimo że kampania dopiero wystartowała, my mamy już na swoim koncie pierwsze projekty. Jestem ogromnie dumny z naszych pracowników, którzy bardzo zaangażowali się w kampanię. W chwili obecnej udało nam się zebrać ponad 30 000 PLN, a to dopiero początek naszych działań”. Dyrektor Generalny UNICEF UK David Bull stwierdził: „Celem istnienia organizacji UNICEF jest tworzenie świata, w którym każde dziecko ma dostęp do edukacji. Na chwilę obecną szacuje się, że na całym globie ok. 61 milionów dzieci w wieku szkolnym nie uczęszcza do szkoły lub ich życiowe szanse na lepszą przyszłość są mocno ograniczone. Cieszymy się, że kampania „Road To Awareness” zorganizowana przez Starwood pomoże zebrać fundusze wspierające projekt edukacyjny UNICEF w Nigerii i w Kamerunie, pozwalając dzieciom wymagających specjalnej opieki z tych krajów na dostęp do edukacji szkolnej oraz realizację swojego potencjału.” Lokalną inicjatywę zbiórki pieniędzy uzupełnia wyprawa rowerowa, podczas której zarząd sieci oraz wybrani reprezentanci hoteli odbędą wyprawę rowerową po austriackich masywach górskich w hrabstwach Tyrol oraz Salzburg od 28 do 30 sierpnia. Rowerzyści przejada 410 kilometrów, wspinając się na siedem szczytów o wysokości 8 860 metrów w przeciągu 3 dni. “W firmie Starwood uważamy, że każde dziecko ma prawo do nauki i jesteśmy przekonani, że edukacja otwiera wiele drzwi oraz pozwala stać się niezależnym członkiem społeczeństwa”, twierdzi Michael Wale, Prezes Starwood Hotels & Resorts w Europie, Afryce i Bliskim Wschodzie. „Jestem bardzo dumny z wysiłku, który podejmuje 46 000 naszych pracowników oraz z wytrwałych i zaangażowanych cyklistów, którzy w tak entuzjastyczny sposób podchodzą do kampanii zbiórki pieniędzy i traktują ją jako część codziennych zobowiązań społecznych. Razem z organizacją UNICEF mamy nadzieję na poprawę poziomu życia dzieci w Nigerii i w Kamerunie. W ostatnim roku, Starwood zebrał 750 000 dolarów podczas kampanii „Road to Awareness”, zapewniając dostęp do edukacji szkolnej 50 000 dzieci w Etiopii.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *