Marriott, Best Western i Starwood z najlepszymi programami lojalnościowymi

Uznana, amerykańska platforma medialna U.S. News & World Report opublikowała ranking najlepszych programów lojalnościowych sektora turystycznego. Trzy pierwsze miejsca zajęły programy Marriott Rewards, Best Western Rewards i Starwood Prefferred Guest. US News & World Report, znana chociażby z prestiżowych rankingów najlepszych amerykańskich uczelni czy szpitali, wprowadziła w tym roku dwie nowe kategorie. Jedna z nich dotyczy programów nagrodowych w liniach lotniczych, zaś druga to zestawienie najlepszych programów lojalnościowych w sieciach hotelowych. Metodologia oceny obejmowała pięć podstawowych kryteriów. Były to przede wszystkim łatwość wymiany zdobytych punktów na darmowe noclegi (30%), liczba hoteli w sieci biorących udział w programie (20%) oraz dodatkowe profity przyznawane gościom (20%). Ponadto zwracano uwagę na zróżnicowanie oferty (15%), a także geograficzne rozłożenie obiektów i dostosowanie programu do potrzeb zarówno klienta biznesowego jak i turystycznego (15%). - Ranking Best Hotel Rewards to idealna wskazówka dla osób często podróżujących. Zajęcie drugiego miejsca i wyprzedzenie tak wielu innych sieci jest dla nas wspaniałym wyróżnieniem - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *