20. Best Western wystartował

W ramach sieci Best Western ruszył 20. hotel w Polsce – Agit Congress & SPA w Lublinie z 21 pokojami wyposażonymi m.in. w zestawy do nauki języków obcych SITA, zapleczem konferencyjnym o pow. 600 mkw. i SPA z sześcioma gabinetami. Do sieci przystąpił też pierwszy hotel w Opolu z 30 pokojami, który ruszyć ma jesienią. Włącznie z podpisanymi umowami do Best Western w Polsce należy już 27 hoteli.



Koszt inwestycji w Best Western Agit Congress & SPA wyniósł 10 mln zł. Inwestorami 3-gwiazdkowego obiektu w śródmieściu Lublina są właściciele Biura Tłumaczeń Agit. Dlatego zdecydowali się na wyposażenie pokoi w zestawy SITA. Ponadto udostępniono gościom możliwość rezerwowania indywidualnych konwersacji z native speakerem. Zaplecze konferencyjne, składające się z pięciu sal (największa ma ok. 400 mkw.), wyposażono m.in. w sprzęt cyfrowy do obsługi tłumaczeń ustnych (kabiny i zestawy słuchawkowe na podczerwień, a także system do głosowania i debat podczas konferencji międzynarodowych). Centrum SPA składa się z sześciu gabinetów, dwóch saun, sali fitness, siłowni oraz sali do nauki tańca. W restauracji, dzięki otwartej kuchni, goście mogą obserwować kucharza, który na ich oczach przygotuje dania oparte na składnikach ekologicznych. Hotelową restaurację Eco prowadzi Jean Bos, dyplomowany Mistrz Kucharski Francji oraz Belgii, a także prekursor kuchni molekularnej w Polsce. – Przystąpienie do sieci Best Western zapewnia nam dostęp do rozpoznawanej na całym świecie marki oraz wspólnego, międzynarodowego systemu rezerwacyjnego. Mamy nadzieję, że dzięki temu przyciągniemy też turystów spoza kraju – mówi Agnieszka Rydz, właściciel Biura Tłumaczeń Agit oraz hotelu. Z myślą o rodzinach z dziećmi otwarto salę z podłogą interaktywno-edukacyjną, gdzie najmłodsi pod opieką pedagogów i native speakerów bawiąc się poznają języki obce. Mają również możliwość korzystania z ogrodu o pow. 1000 mkw., w którym przygotowano tzw. małpi gaj – specjalny plac zabaw z przeszkodami, boiska do piłki nożnej oraz siatkowej.


Hotel w Opolu ma być otwarty jesienią. Koszt inwestycji szacowany jest na blisko 7 mln zł. Udostępni gościom 28 pokoi oraz dwa apartamenty, parking, restaurację i pub oraz salę konferencyjną. Część rekreacyjna obiektu zaoferuje saunę, wannę SPA i gabinet masażu. – Rynek hotelowy w naszym regionie nie jest jeszcze dostatecznie nasycony i ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Opole to wspaniałe miasto, mogące pochwalić się nie tylko organizacją imprez kulturalnych, ale także wieloma wyjątkowymi zabytkami. Jesteśmy przekonani, że obiekt oferujący wysoką jakość za niewygórowaną cenę, działający pod międzynarodową marką, szybko zyska uznanie gości – mówi Adam Olszewski, inwestor hotelu. Opolskie to 13. województwo, w którym pojawiły się obiekty pod marką Best Western. Obecnie oferuje ona 20 hoteli z 1761 pokojami. – Dążymy do tego, aby nasi goście mieli możliwość nocowania w hotelach Best Western w każdym województwie w Polsce. Przez ostatnie 20 miesięcy otworzyliśmy 10 obiektów. Czyli średnio co dwa miesiące do naszej rodziny oficjalnie dołącza kolejny hotel – mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *