Wzmacnianie marki Mercure

Sieć Mercure wprowadza też nowy projekt MPULS, który ma na celu wzmocnienie osobowości markI. Składasię on z trzech filarów: „bądź silny”, „bądź atrakcyjny” i „bądź spójny”.

Dyrektorzy polskich hoteli Mercure, 25 czerwca spotkali się w Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA, aby zapoznać się z globalnym projektem marki. Na przestrzeni ostatnich lat Mercure konsekwentnie wzmacnia swój wizerunek, udoskonalając platformę komunikacyjną i dystrybucyjną, proponując nowe ceny oraz zmieniając politykę dotyczącą promocji. Następnym krokiem jest umocnienie osobowości marki. Celem wprowadzenia programu jest dążenie do możliwie najwyższych standardów obsługi w hotelach tej sieci.

Podstawowym założeniem projektu MPULS jest zbudowanie silnej marki. Mercure ma dać pracownikom poczucie dumy z przynależności do silnej sieci oraz wzmocnić rolę tej marki w realizacji strategii asset light Grupy Accor. Kluczowe w tym procesie będzie jasne określenie tożsamości marki oraz świadomość celu i zaangażowanie pracowników w realizację projektu. Dobrze wyszkolona i zmotywowana kadra ma efektywnie zarządzać kanałami dystrybucji i sprzedaży oraz wpłynąć na skuteczną komunikację między hotelami w sieci. (więcej: czytaj w sekcji Rynek Hoteli).


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *