Tomasz Szyszka dyrektorem sprzedaży Louvre Hotels Group

Nowym dyrektorem sprzedaży francuskiej grupy hotelowej Louvre Hotels Group w Polsce, zarządzającej 16 hotelami, został Tomasz Szyszka . Ostatnio pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu Sheraton Sopot Conference Centre & SPA.

Nowy dyrektor sprzedaży związany jest z branżą hotelową od ponad 14 lat. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał pracując dla takich marek jak Intercontinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group, Intercontinental Warszawa oraz Sheraton Sopot Conference Centre & SPA, w którym pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Głównym zadaniem Tomasza Szyszki będzie kształtowanie polityki sprzedaży marek ekonomicznych obecnych w portfolio Louvre Hotels Group – Campanile, Golden Tulip i Premiere Classe w Polsce i na Litwie. Dodatkowo zajmie się on koordynowaniem działań marketingowych i wizerunkowych związanych z wprowadzaniem nowej strategii rozwoju grupy hotelowej w Europie Środkowo-Wschodniej. – W Polsce marki ekonomiczne mają ogromny potencjał, dlatego naszym głównym celem będzie wzmocnienie ich pozycji na rynku i dotarcie do nowych klientów z atrakcyjną ofertą – mówi nowy dyrektor. – Chcielibyśmy, aby nasi klienci wiedzieli, że w Campanile będą mogli przenocować w dobrym, niedrogim hotelu w centrum miasta, w Golden Tulip spędzą rodzinne wakacje, a w Premiere Classe skorzystają z wygodnego i schludnego pokoju za niewielkie pieniądze.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *