Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem- najważniejsze potrzeby hotelowych gości

Dobre jedzenie i WiFi to podstawowe potrzeby jakie wskazują podróżujący, wynika z raportu „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”. Grupa Hotelowa Orbis przeprowadziła pierwsze w Polsce, ogólnopolskie badanie dotyczące trendów na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi. Raport z nich został zaprezentowany 12 czerwca br. podczas Business Mixera zorganizowanego w hotelu Novotel Warszawa Centrum. Badanie miało charakter reprezentatywny i jakościowy. Wzięło w nim udział 300 respondentów (N=300), z czego 60% stanowiły osoby podróżujące, 40% osoby organizujące podróże. Smaczne, domowe jedzenie Wśród szeregu zagadnień związanych z podróżowaniem, badano również potrzeby związane z oferowanymi przez hotel usługami. W hierarchii potrzeb gości najwięcej, bo aż 61% respondentów wskazało lokalizację i otoczenie hotelu. Na drugim miejscu znalazło się smaczne jedzenie, „domowe śniadania”, które zadeklarowała połowa respondentów. Jak pokazują wyniki badania przedstawione w raporcie „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”, w czasie delegacji goście oczekują w hotelu domowej atmosfery i dobrego jedzenia. Na pozytywne skojarzenia z daną marką wpływa najbardziej smaczne i świeże jedzenie, co zadeklarowało 69% respondentów. W kontakcie ze światem W opublikowanym raporcie 49% badanych wskazało, że podczas pobytu w hotelu najważniejszy jest dla nich dostęp do Internetu WiFi.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *