Aranżacja recepcji – kierunek indywidualizm

Autor: Andrzej Skrzypczak
Współczesne recepcje coraz rzadziej przypominają bezosobowe poczekalnie dla klientów lub partnerów biznesowych. W projektowaniu miejsc, gdzie oczekuje się na zameldowanie w hotelu lub ważne spotkanie biznesowe, dąży się obecnie do maksymalnego zindywidualizowania przestrzeni. Recepcja jest wizytówką hotelu, do którego przyjeżdżamy. Stąd coraz więcej zaskakuje oryginalnością wystroju. To wnętrza ciekawe, intrygujące, często zupełnie nie przypominające klasycznej recepcji. Skąd te zmiany? Wszystko zmierza obecnie w kierunku personalizacji. W zasadzie na każdym poziomie firmy próbują się dopasować się od odbiorcy, pracownika czy klienta, by zapewnić jak największą wygodę. Dodatkowy czynnik stanowi chęć wybicia się przez współczesne organizacje na tle konkurencji. Marketingowa zasada „wyróżnij się lub zgiń” dotyczy również hoteli. Zbudowanie silnej marki, także poprzez kształtowanie wizerunku plastycznego, jest niezbędnym warunkiem zdobycia przewagi na rynku. Okolica głównego wejścia, gdzie wita się gości, to miejsce szczególnie ważne, zwłaszcza jeśli firma myśli o zbudowaniu głębszych relacji z gośćmi. Tak! To właśnie recepcja Po latach urządzenia podobnych do siebie przestrzeni, które wykańczane były standardowymi meblami dostępnymi na rynku, a w zastosowanych rozwiązaniach dominowały masowo produkowane materiały z marketów budowlanych, polskie firmy i hotele coraz odważnej odchodzą od sztampy. Dobry design przestaje być domeną ekskluzywnych butików czy agencji kreatywnych, i sukcesywnie zdobywa uznanie w oczach ludzi odpowiedzialnych za zarządzanie nowoczesnymi hotelami. Obecny trend wydaje się jednoznaczny: sprawić, by hotel lub biuro odróżniały się na tle innych, a jednocześnie wyrażały indywidualny charakter i rodzaj prowadzonego biznesu. W tym nowym podejściu do projektowania wnętrz, a co za tym idzie również recepcji, nie chodzi tylko o upiększenie. Szefowie hoteli zdają sobie sprawę, że miejsce, w którym prowadzi się biznes – s [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *