Położenie ważniejsze niż serwis

Platforma rezerwacyjna HolidayCheck przeprowadziła we wrześniu sondę internetową wśród swoich użytkowników pytając:
"Co jest dla Ciebie najważniejsze podczas pobytu w hotelu?"
Okazało się, że dla polskiego turysty, podczas pobytu w hotelu największą rolę odgrywa jego położenie.
Tak odpowiedziało 35 proc. użytkowników. Blisko 34 proc. respondentów uznało, że rozrywka
jest nieodłącznym elementem
w miejscu wypoczynku.
Zaledwie 14 proc. ankietowanych stwierdziło, że ważny jest wystrój
i wielkość pokoju. Badanie wykazało też, że polscy turyści nie przykładają dużej uwagi do gastronomii i serwisu,
gdyż odpowiednio
tylko 1 proc. i 6 proc. gości hotelowych uznało te usługi za najważniejsze.



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *