HTL – nowa marka Scandic Hotels

Sieć Scandic Hotels wprowadza na rynek lifestyle'ową markę pod nazwą HTL ze średniego segmentu skierowaną do nowej generacji podróżnych. Hotele działać mają głównie w biurowcach. W ciągu pięciu lat planowane jest otwarcie 20 obiektów w Skandynawii. Pierwszy ruszy w przyszłym roku w Sztokholmie.

Według założeń, nowy koncept hotelowy oferować ma najlepsze lokalizacje w centrach miast po najlepszych, czyli przystępnych cenach, z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi (smart digital) i z nowoczesnym designem. „Rosnąca digitalizacja, stała urbanizacja, nowa kultura mobilna, szybkość życia i większa uwaga zwracana na transparentność działań stworzyły nową grupę docelową o innych priorytetach niż tradycyjny gość hotelowy. Dlatego Scandic postanowił rozszer [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Piotr Stawiński

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *