Dodatkowy personel lub… wózek

Autor: Piotr Lutycki
ht_2008_11-23.jpgTym, czym dla hotelowej recepcji jest komputer wyposażony w odpowiednie oprogramowanie, a dla hotelowej kawiarni dobry ekspres, tym dla służby pięter jest odpowiedni wózek serwisowy. Stał się jednym z podstawowych urządzeń, bez których trudno dziś wyobrazić sobie sprawną i wydajną pracę personelu


Funkcje, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze wózka:
  • Łatwość w prowadzeniu, w niektórych modelach dzięki wyposażeniu w piąte, środkowe kółko z gumowym bieżnikiem udaje się zmniejszyć wysiłek fizyczny potrzebny do przemieszczenia wózka pomiędzy pokojami wzdłuż korytarzy hotelowych.
  • Wyposażenie wózka w przebiegający dookoła profil ochraniający i 8 poziomych kółek zainstalowanych w każdym z rogów wózka (złożonego lub rozłożonego). Korzyść - oprócz oszczędności dla hotelu wynikających z lepszej ochrony ścian, drzwi i narożników, personel służby pięter odczuwa mniejszy stres przy przemieszczaniu wózków dzięki eliminacji groźby spowodowania strat w budynku hotelowym.
  • Wyposażenie wózka w opcję dwóch rodzajów kółek: poliamidowe lub gumowe. Korzyść - w przypadku podłóg twardych, ceramicznych: koła gumowe zapewniają ciche przemieszczanie wózków, eliminując dyskomfort pracy personelu związany z hałasem oraz - uzasadnione narzekania gości hotelowych.
  • Wyposażenie wózków typu minibar w zamykaną na kluczyk roletę zabezpieczającą przed kradzieżą załadowanych na wózek produktów. Korzyść - personel dzięki zabezpieczeniu produktów przed kradzieżą pracuje w bardziej komfortowych warunkach, nie będąc zagrożonym skutkami odpowiedzialności materialnej za skradziony towar.
  • Wyposażenie wózków w akcesoria typu: pojemnik na drobne rzeczy, stojak na broszury reklamowe. Korzyść - dzięki ułożeniu wielu drobnych rzeczy i broszur w uporządkowany sposób personelo
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *