Thomas Cook wprowadza innowacyjną koncepcję hoteli cyfrowych

W ramach transformacji i na fali sukcesu hoteli koncepcyjnych - Thomas Cook ogłasza dziś swoją najnowszą innowację „high-tech, high-touch”. Ośrodki wypoczynkowe SunConnect są ofertą dla osób, które chcą „być w kontakcie” podczas urlopu. To więcej niż bezpłatny dostęp do internetu, to dedykowane nastolatkom specjalne miejsca do gier, restauracje i baseny, to konkurencyjne ceny i atrakcyjne pakiety all inclusive. SunConnect to po raz pierwszy połączenie słońca i plaży z cyfrową technologią. W tego typu hotelach klienci będą mogli korzystać z witryn przyjaznych użytkownikom, z dostępu do bezprzewodowego internetu oraz będą mieli możliwość przeglądania i rezerwowania codziennych atrakcji i świadczeń przez smartfon lub tablet. Będą wspierani przez tzw. ConnectScout – sprawnie surfującego w internecie animatora, który wprowadzi rodziny w cyfrowy świat atrakcji takich jak: geocaching czy gry na konsolach Xbox. W sezonie lato 2014 SunConnect startuje z 10 hotelami dostępnymi na wszystkich rynkach w ramach Thomas Cook Group. W ofercie Neckermann Polska klienci znajdą je na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach takich jak Turcja, Gran Canaria, Majorka, Cypr, Tunezja i Chorwacja. Dla tych, którzy jednak będą chcieli „wyłączyć się” podczas wakacji, hotele te oferują całe spektrum tradycyjnych udogodnień i atrakcji zapewniających wyjątkowy wypoczynek dla każdego z członków rodziny. „Szerokie i szczegółowe badania ankietowe jakie przeprowadziliśmy wśród klientów w ostatnim roku, wykazały rosnącą potrzebę stworzenia wakacji połączonych z tego typu doświadczeniami - powiedziała Harriet Green, CEO Thomas Cook Group plc. - Nasza nowa koncepcja hoteli SunConnect jest ważnym krokiem w stronę oferowania klientom produktów szytych na miarę. Nie jest jedynie przemianowaniem naszych hoteli, ale obietnicą, że słuchamy klientów i zapewniamy im doświadczenia „high-tech, high-touch” w naszych obiektach. SunConnect daje im dostęp do wartości Thomasa Cooka oraz innowacyjnej oferty naszych produktów i usług. Te nowe ośrodki wyraźnie ukazują to co nas wyróżnia, oferując wysoką jakość usług i doświadczenie, którym rodziny mogą w pełni zaufać. SunConnect to tylko jeden z innowacyjnych przykładów z naszej szerokiej palety produktów i wakacyjnych doświadczeń inspirowanych przez klientów” - dodała.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *