Nowi paneliści i kolejni sponsorzy międzynarodowej konferencji Hotel Trends Poland 2013

Do grona panelistów i sponsorów najważniejszego spotkania branży hotelowej w Polsce dołączyli wybitni krajowi i międzynarodowi eksperci, a także czołowe firmy świadczące usługi dla sektora hotelarskiego. Do grona panelistów w ostatnim tygodniu dołączyli m.in: - Frank Hildwein, Head of Hotel Acquisition and Sales w Deka Investmendfonds (fundusz który w ubiegłym roku kupił hotel InterContinental w Warszawie za ponad 100 mln EUR), oraz Daniel Pugh, Wiceprezes w Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality Group. Ci wybitni międzynarodowi eksperci z zakresu wyceny i sprzedaży hoteli wezmą udział w panelu poświęconym zagadnieniom związanych z procesem sprzedaży obiektów hotelowych. W dyskusji tej weźmie udział również m.in. Georg Schlegel, Dyrektor zarządzający Choice Hotels International na Europę Centralną, czy Katarzyna Pawlak, Członek Zarządu Comparables, lider wśród rzeczoznawców wyceniających hotele w Polsce. - Susanne Friedrich, Director Business Development w sieci Carlson Rezidor Hotel Group, oraz David Henry, Director Sales & Marketing for Poland & Baltic States w Orbis S.A. którzy wezmą udział w panelu dyskusyjnym -Najnowsze trendy w branży hotelowej w Europie-. Pozostałymi dyskutantami podczas tego panelu będą James Chappell, Global Marketing Director, Horwath HTL, Peter Vermeer, Wiceprezes ds. Rozwoju Sieci InterContinental Hotels Group na Europę Wschodnią i Kraje Beneluksu, oraz Sarah Duignan, dyrektor działu Account Management w STR Global. - Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej weźmie udział w dyskusji koncentrującej się wokół problemów polskiej edukacji branżowej, jej porównaniu z europejskimi standardami, oczekiwaniami pracodawców, a także propozycjom zmian w nauczaniu i programach praktyk. - Miłosz Stanisławski, General Manager Sound Garden Hotel Warsaw weźmie udział w panelu poświęconym technice i technologii w służbie hotelarza. Dyskutanci omówią zagadnienia związane z najnowszymi rozwiązaniami służącymi optymalizacji kosztów hotelu, a także kwestią remontów i ich wpływu na funkcjonowanie obiektu. Do grona sponsorów dołączyły firmy: - Carlson Rezidor to jedna z największych grup hotelowych na świecie. W jej portfelu znajduje się ponad 1300 hoteli w 100 krajach. Obejmuje takie marki jak Radisson, Radisson Blu, czy Park Inn. - Electrolux Professional jest wiodącym na świecie dostawcą profesjonalnych urządzeń dla branży gastronomicznej oraz hotelarskiej. Wśród oferowanych rozwiązań, zapewnia wyposażenie profesjonalnych kuchni oraz specjalistyczne systemy pralnicze. - Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. to polska jednostka certyfikująca z 55-letnim doświadczeniem. Jest niekwestionowanym liderem wśród polskich jednostek certyfikujących. Partnerem Strategicznym Konferencji jest Grupa Hotelowa Orbis, zaś pozostałymi sponsorami - Choice Hotels Europe, Grupa Dobry Hotel, Grupa eholiday.pl, Hilton Worldwide, Hotele Diament, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group, Mc Comp S.A., Newmor Polska, Vision Hotel Management, oraz firma Polor. Międzynarodowa Konferencja Hotel Trends Poland 2013 organizowana jest przez liderów w swoich branżach - miesięcznik Hotelarz i firmę konsultingową Horwath HTL. Odbędzie się już 28 listopada 2013 w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Szczegóły na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *