Szef sprzedaży w Marriott Hotel

Piotr Lenczewski objął stanowisko dyrektora sprzedaży w hotelu Marriott w Warszawie. Dotychczas pełnił funkcję zastępcy dyrektora sprzedaży w warszawskich hotelach Radisson Blu Centrum i Sobieski.

Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie zespołem sprzedaży pro-aktywnej oraz realizacja strategii sprzedażowej hotelu. Piotr Lenczewski ukończył Wyższą Szkołę Ekonomiczną na kierunku gospodarki turystycznej. Warsaw Marriott oferuje 523 pokoje, w tym 95 apartamentów położonych na 20 piętrach, 20 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ponad 2,6 tys. mkw., pięć restauracji oferujących kuchnie z całego świata. W hotelu znajduje się także Holmes Place Premium Club oraz Spa For

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *