Targi z unijnej kasy

Autor: Beata Jurkowicz
Wielu hotelarzy uważa, że targi to przeżytek, niepotrzebne wydawanie pieniędzy, które można zainwestować w efektywniejsze formy promocji. Najczęściej nie wiedzą, że mogą starać się o dofinansowanie swojego udziału w zagranicznych targach ze środków Unii Europejskiej



Z pewnością obiekt nowo otwarty powinien wziąć udział w kilku dużych turystycznych imprezach targowych, by w czasie branżowych dni targów pokazać się biurom turystycznym i nawiązać kontakty. Również po to, by w czasie dni otwartych dla szerokiej publiczności zaprezentować jej swoją ofertę. W targach powinien wziąć również udział obiekt, który przeszedł modernizację, rozszerzył swoją ofertę czy też dołączył do jednej z grup hotelowych. Jednak w tym ostatnim przypadku bardziej celowy jest wspólny udział w targach z tą grupą, jeśli tylko wystawia się na nich.

Przystąpienie bowiem do grupy hotelowej ma na celu m.in. racjonalizację wydatków na promocję i zwiększenie efektywności tych działań. Hotel może, czy raczej powinien, wziąć również udział w targach zagranicznych w kraju, z którego przyjeżdża, lub chce, żeby przyjeżdżało najwięcej gości.

Oczywiście mogą to być nie tylko duże targi międzynarodowe, takie chociażby jak ITB w Berlinie, ale również imprezy mniejsze, o zasięgu krajowym lub nawet regionalnym. Innym zupełnie rodzajem targów są targi wyposażenia i sprzętu dla gastronomii i hoteli, ta [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *