Chcemy wkrótce wejść do Polski

Rozmowa z Georgem Schlegelem,
odpowiedzialnym za rynek Europy Środkowej w Choice Hotels International


Pańska obecność jako panelisty na naszej konferencji Hotel Trends świadczyłaby o tym, że Choice Hotels planuje wejście na polski rynek w najbliższym czasie…

Rzeczywiście jesteśmy zainteresowani wejściem na polskim rynek. Szukamy obecnie partnerów, z którymi moglibyśmy współpracować w ramach jednej marki lub od razu kilku. Ponieważ jesteśmy w 100 procentach firmą franczyzową, nie inwestujemy bezpośrednio w budowy hoteli ani w umowy leasingowe. Nasze marki generalnie pasują tak do nowo budowanych hoteli, jak i do już funkcjonujących. Jesteśmy po wstępnych rozmowach, dlatego nie możemy potwierdzić, kiedy dokładnie wejdziemy na polski rynek, ani podać nazw firm, z którymi rozmawiamy.

Jak postrzegacie polski rynek hotelowy w porównaniu do innych rynków w Europie? Które segmenty rynku są dla was najbardziej interesu [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Rozmawiał Rafał Szubstarski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *