Masaż w hotelowym SPA

Masaż stanowi nieodłączny element oferty zabiegowej każdego ośrodka Wellness & SPA, odnowy biologicznej czy zwykłego gabinetu kosmetycznego. Obecnie nie wystarczy znać podstawowe techniki masażu, jak np. masaż klasyczny czy masaż twarzy. Konkurencja na rynku pracy jest coraz większa, a pracodawcy stawiają coraz większe wymagania

Masaż jest elementem każdego zabiegu na twarz lub ciało. Pozwala nie tylko na rozgrzanie skóry, aby składniki aktywne zawarte w kolejno nakładanych po sobie preparatach lepiej wnikały w jej głębokie warstwy, ale rozluźnia, pomaga zapomnieć o codzienności. Możemy również zaproponować masaż jako osobny zabieg lub w połączeniu z peelingiem. Wówczas osiągamy podwójny efekt: peeling złuszcza martwy naskórek, a oliwka, używana najczęściej do wykonywania masażu, nawilża skórę itp.


Przede wszystkim masażysta

W ofercie zabiegowej wciąż pojawiają się rynkowe nowości. Na przykład masaż gorącymi kamieniami, który kiedyś był hitem, stał się normą. Menedżerowie hoteli wysyłają masażystów na szkolenia, które wzbogacają ofertę SPA egzotycznymi technikami. Wykorzystują również firmy kosmetyczne, które tworzą autorskie masaże wykonywane na bazie swoich preparatów, oferując szkolenie personelu w cenie zakupu tzw. pakietu startowego.


ht_2009_02-48.jpg

Najbardziej poszukiwanymi pracownikami stają się osoby, które posiadają wiedzę na temat różnych technik masażu. Jest to korzystne dla firmy - nie ponosi ona kosztów szkolenia pracownika. Często też zatrudniani pracownicy podpisują zobowiązanie, że w przypadku swojej rezygnacji z p [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Agnieszka Galica

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *