Best Western wprowadza Strategię Jakości

Best Western wprowadza na polskim rynku nową Strategię Jakości. Program ma pomóc obiektom dołączającym do sieci dostosować się do międzynarodowych standardów marki, a już działającym utrzymać najwyższy poziom oferowanych usług.

Od początku istnienia Best Western nakłada na swoich członków wymagania związane m.in. z czystością, wyposażeniem pokoi oraz usługami oferowanymi w hotelach. Żeby obiekt mógł oficjalnie funkcjonować pod szyldem tej marki, musi przejść specjalny audyt.

– Aby maksymalnie pomóc obiektom dopiero wchodzącym do sieci postanowiliśmy wprowadzić m.in. wizyty edukacyjne. Dzięki temu jeszcze przed audytem, który ostatecznie potwierdza spełnienie wszystkich standardów Best Western, możemy upewnić kierownictwo hotelu, że postępuje zgodnie z wytycznymi – tłumaczy Kamila Marat, manager ds. kontroli jakości w Best Western, odpowiedzialna za wdrożenie strategii w Polsce. Strategia ma również służyć obiektom już funkcjonującym w sieci. Dotyczy ona sześciu obszarów funkcjonowania hoteli m.in. poziomu czystości w obiektach czy nastawienia obsługi hotelu. Aby sprawdzić, czy hotel spełnia wymagania, pracownicy Best Western badają poziom zadowolenia gości, m.in. monitorując popularne portale społecznościowe. Każdy obiekt przynajmniej raz w roku audytowany jest również przez certyfikowanego asesora Best Western.

Jeśli ocena wykaże niezgodność z normami sieci, wprowadzone są procedury naprawcze zgodne ze Strategią Jakości. Zakładają one m.in. dodatkowe szkolenia dla personelu hotelu czy przekazanie dyrektorom obiektów konkretnych wytycznych, które pomogą w określonym czasie wyeliminować problemy. – Sprawdzamy standardy sieci w pokojach i części ogólnodostępnej, stan techniczny oraz poziom czystości obiektu. Upewniamy się również, że wszystkie oferowane usługi są na właściwym poziomie. Te same standardy są obowiązkowe we wszystkich hotelach Best Western na całym świecie – podkreśla Kamila Marat. – Dodając kolejne obiekty do sieci nie możemy zapominać o zachowaniu najwyższych standardów w hotelach, które są już z nami od wielu lat. Z dodatkowego narzędzia zadowoleni będą również zarządcy poszczególnych obiektów. Dzięki niemu uda nam się wychwycić najdrobniejsze szczegóły, które mogą pomóc w stałym doskonaleniu oferty

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *