Nowości w ofercie produktów Tork do nakrycia stołu

Od stycznia 2014 roku marka Tork zmienia ofertę produktów do nakrycia stołu: serwetek dyspenserowych w składce, tradycyjnych serwetek dyspenserowych i serwetek konwencjonalnych. Tork rozszerzy także ofertę o inne produkty do nakrycia stołu. tork_table_top tork_table_top_2 Do tej pory segment produktów „table top” stanowił mniejszą część oferty marki Tork. Jednak po przejęciu przez SCA, właściciela Tork, marki Lotus Professional, udział Tork w tym segmencie znacznie się zwiększa. Zmiany w ofercie Aby ujednolicić ofertę i uczynić ją przystępniejszą, ofertę serwetek podzielono na trzy główne grupy: serwetki koktajlowe (23 i 24 cm), serwetki lunchowe (32 i 33 cm) i serwetki obiadowe (39 i 40 cm). Zmieniono także ich nazwy: wszystkie zaczynają się teraz od słowa Tork, a nazwa jest jednocześnie informacją o korzyści danego produktu. Częścią nazwy jest także informacja o kolorze lub dekorze, np. „Tork niebieska serwetka obiadowa”. Zmianie uległy również opakowania serwetek Tork (bardziej czytelny układ i nowoczesny design). Dzięki przejęciu marki Lotus w ofercie Tork pojawi się szeroka gama nowych produktów do nakrycia stołu. Będą to m.in. rozetki, obrusy, placematy, kieszonki na sztućce, a także kolekcje jednorazowych produktów do nakrycia stołu Lotus Professional „Mix’n’match” w różnych wzorach. Zestawy „Mix’n’match” pozwalają szybko zmienić wygląd stołu w zależności od pory dnia, pór roku lub rodzaju organizowanego przyjęcia. Rozwiązania dla różnych restauracji - od „full service” do fast foodu Jak wynika z badań SCA, właściciela marki Tork, największą część rynku Horeca stanowią dwie grupy restauracji: restauracje szybkiej obsługi (26% rynku), w których klient zamawia i odbiera jedzenie przy ladzie oraz restauracje typu full-service (21% rynku), gdzie jedzenie jest zamawiane przy stoliku i przynoszone przez kelnera. W pierwszym przypadku (fast foody, niektóre kawiarnie, bufety) kluczowy jest jak najkrótszy czas oczekiwania klienta, szczególnie w godzinach szczytu. Personel nie powinien zajmować się w tym czasie wymianą czy uzupełnianiem serwetek. Jeśli już zajdzie taka potrzeba to wymiana powinna być szybka i intuicyjna, żeby obsługa klienta cały czas przebiegała płynnie. Dla restauracji typu full service ważne jest pozostawienie na klientach miłego wrażenia, tak aby chcieli przyjść kolejny raz. Dlatego także nakrycie stołu, wzornictwo, kolorystyka i jakość serwetek powinny być precyzyjnie dobrane. Im bardziej elegancka restauracja, tym bardziej ekskluzywne serwetki powinny znaleźć się na stole. Niektóre restauracje typu full service zmieniają swój charakter w ciągu dnia, np. w godzinach południowych są miejscem spotkań biznesowych, a dopiero wieczorem przystosowuje się je na potrzeby eleganckich kolacji. Poprzez odpowiedni dobór serwetek szybka zmiana wystroju i stworzenie pożądanego klimatu w restauracji może być bardzo szybka.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *