Do grona trenerów Akademii Hotelarza dołączył kolejny praktyk i ekspert związany z branżą hotelową, Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny 206 pokojowego, innowacyjnego hotelu Soud Garden w Warszawie.
Miłosz związany jest z hotelarstwem, sprzedażą i marketingiem od 2004 roku. Doświadczenie zdobywał w w warszawskich hotelach Jan III Sobieski oraz Rialto. Uczestniczył w tworzeniu Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce, następnie jako dyrektor zarządzał sprzedażą w luksusowym, 219 pokojowym Platinum Residence. Obecnie zarządza pierwszym samoobsługowym, muzycznym hotelem w Warszawie. Za zaangażowanie w branżę MICE, został wyróżniony przez MPI Poland Club tytułem „Odkrycie Roku 2013”.
Miłosz będzie jednym z prelegentów podczas planowanego na 10 kwietnia szkolenia "Sprzedaż i marketing w dobie internetu".
Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.
Przez osiem lat obecności na rynku w ramach Akademii odbyło się już przeszło 70 specjalistycznych szkoleń, w których wzięło udział około 2 tys. profesjonalistów związanych z branżą hotelarską. Trenerami Akademii są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, a wszystkie szkolenia prowadzone są według formuły praktycy-praktykom.
Z pełnym planem szkoleń na sezon wiosna 2014, oraz sylwetkami trenerów możecie się Państwo zapoznać na stronie www.akademiahotelarza.com
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze