Miłosz Stanisławski trenerem Akademii Hotelarza

Do grona trenerów Akademii Hotelarza dołączył kolejny praktyk i ekspert związany z branżą hotelową, Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny 206 pokojowego, innowacyjnego hotelu Soud Garden w Warszawie. Miłosz związany jest z hotelarstwem, sprzedażą i marketingiem od 2004 roku. Doświadczenie zdobywał w w warszawskich hotelach Jan III Sobieski oraz Rialto. Uczestniczył w tworzeniu Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce, następnie jako dyrektor zarządzał sprzedażą w luksusowym, 219 pokojowym Platinum Residence. Obecnie zarządza pierwszym samoobsługowym, muzycznym hotelem w Warszawie. Za zaangażowanie w branżę MICE, został wyróżniony przez MPI Poland Club tytułem „Odkrycie Roku 2013”.   Miłosz będzie jednym z prelegentów podczas planowanego na 10 kwietnia szkolenia "Sprzedaż i marketing w dobie internetu". Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz. Przez osiem lat obecności na rynku w ramach Akademii odbyło się już przeszło 70 specjalistycznych szkoleń, w których wzięło udział około 2 tys. profesjonalistów związanych z branżą hotelarską. Trenerami Akademii są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, a wszystkie szkolenia prowadzone są według formuły praktycy-praktykom. Z pełnym planem szkoleń na sezon wiosna 2014, oraz sylwetkami trenerów możecie się Państwo zapoznać na stronie www.akademiahotelarza.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *