Tork ponownie partnerem L’Art de la cuisine Martell

Marka Tork po raz kolejny wspiera organizatorów Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej L’Art de la cuisine Martell. Obecność w konkursie zbiega się z wprowadzeniem przez Tork nowej oferty “table top” czyli produktów do nakrycia stołu. Tak, jak w ubiegłym roku, marka zaopatrzy drużyny kucharzy w swoje produkty: serwetki, ręczniki papierowe oraz profesjonalne czyściwa. Młodzi kucharze będą mieć więc możliwość sprawdzenia korzyści płynących z pracy z profesjonalnymi rozwiązaniami higienicznymi. Jednym z jurorów konkursu jest Adam Chrząstowski - ambasador marki Tork. Podczas konkursu będzie też okazja do zapoznania się najnowszą i poszerzoną ofertą produktów “table top”. Poza bogatym wyborem serwetek, Tork oferuje teraz także pełną gamę produktów do nakrycia stołu: rozetek, obrusów, placematów, poszetek na sztućce oraz kolekcji jednorazowych produktów do nakrycia stołu Mix’n’Match. Więcej informacji na stronie www.tork.pl.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *