Kiepski styczeń dla hoteli

W styczniu hotele w Polsce notowały gorsze wyniki niż rok wcześniej, co w dużej mierze wynikało z długiego „weekendu” od Bożego Narodzenia do Trzech Króli. Ceny we wszystkich największych miastach spadły, głównie ze względu na mniejszą liczbę podróży służbowych. Z kolei miejscowości turystyczne cierpiały na niższe ceny, bo po Trzech Królach nie było już wielkiego popytu.



Serwis hotele.pl sprawdził, jak w pierwszym miesiącu 2014 roku kształtowały się tendencje na rynku rezerwacji hotelowych – zarówno podczas podróży służbowych, jak i prywatnych. Podróże służbowe Okazało się, że w segmencie podróży służbowych ceny spadły niemal we wszystkich kategoriach hoteli (najwięcej, bo o blisko 7 proc. w hotelach 5-gwiazdkowych z 415 zł w 2013 roku do 387 zł w 2014). Jedynie w hotelach 3-gwiazdkowych ceny pozostały na poziomie z poprzedniego roku (211 zł w stosunku do 210 zł w 2013 roku). Za hotele 4-gwiazdkowe klienci biznesowi płacili średnio 295 zł (w 2013 – 304 zł), a w 2-gwiazdowych 192 zł (rok wcześniej 202 zł).

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Wiktor Kołakowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *