Alcatel-Lucent oferuje pierwsze na rynku rozwiązanie BYOD Telephony dla gości hotelowych

Goście, dzięki inteligentnym urządzeniom przenośnym, mają możliwość korzystania z usług oferowanych przez hotel – nawet zanim jeszcze dotrą na miejsce. Hotele mogą teraz oferować swoim gościom rozwinięte usługi przenośne w postaci rozwiązania autonomicznego lub jako element telefonii wewnętrznej w ramach własnej sieci. Technologia zgodna z systemami Apple iOS oraz Android zapewnia także głosową obsługę usług e-concierge innych producentów oraz hotelowych usług płatniczych Firma Alcatel-Lucent Enterprise ogłosiła dzisiaj wprowadzenie pierwszego na świecie rozwiązania komunikacyjnego dla gości Guest BYOD Telephony, przeznaczonego w szczególności dla branży hotelarskiej, które pozwala im uzyskiwać dostęp do usług oferowanych przez hotel za pośrednictwem własnego urządzenia przenośnego. Firma Alcatel-Lucent jest już światowym liderem w dziedzinie rozwiązań dla branży hotelarskiej, dzięki zaawansowanemu pakietowi aplikacji Smart Guest Application Suite, współpracującemu z serwerem OmniPCX Enterprise oraz telefonem multimedialnym My IC Phone. Pakiet ten został wdrożony w największych kompleksach hoteli, takich jak 45 Park Lane w Londynie czy  Beverly Hills Hotel i Hotel Bel Air. Instalowane na smartfonie lub tablecie gościa rozwiązanie stanowi uzupełnienie telefonu dostępnego w pokoju hotelowym. Można je również oferować zamiast telefonów stacjonarnych jako dodatkową usługę mobilną w ramach hotelowej sieci telefonicznej. Istnieje możliwość zintegrowania rozwiązania Guest BYOD Telephony z aplikacjami typu e-concierge innych producentów lub wykorzystywania go jako samodzielną usługę softphone, dzięki której goście uzyskują dostęp do książki telefonicznej hotelu, funkcji szybkiego wybierania, identyfikatora osoby dzwoniącej, bezpłatnych rozmów wewnętrznych przez hotelową sieć Wi-Fi oraz inicjowania połączenia przez kliknięcie (click-to-call) w ramach usługi e-concierge. Do każdego pokoju hotelowego można przypisać wiele urządzeń, są one także automatycznie rejestrowane i obsługiwane w ramach pakietu komunikacyjno-rozliczeniowego hotelu. Goście pobierają aplikację zgodną z systemem iOS oraz Android, która zapewnia im kontakt z hotelem także przed wizytą i po jej zakończeniu. Po zintegrowaniu rozwiązania z systemem hotelu, nie wymaga ono dodatkowej obsługi informatycznej ze strony personelu. Thierry Bonnin, wiceprezes ds. sprzedaży światowej, klientów globalnych i rynków wertykalnych, Alcatel-Lucent „Firma Alcatel-Lucent od dawna jest liderem na rynku zaawansowanych rozwiązań dla branży hotelarskiej, dostarczającym swoje produkty wielu renomowanym klientom. Bardzo nas cieszy, że możemy umocnić swoją wiodącą pozycję dzięki nowemu rozwiązaniu Guest BYOD Telephony, które jako pierwsze zapewnia całym grupom hoteli łączenie funkcji aplikacji innych producentów z obsługą głosową. Goście natomiast korzystają z tych udogodnień w wyjątkowo przystępnej formie – za pośrednictwem swoich własnych smartfonów.  Obecnie także inne podmioty w branży oferują aplikacje VoIP, ale nie w postaci dodatku do telefonów w pokojach hotelowych– i na tym właśnie polega przewaga rozwiązania firmy Alcatel-Lucent.”

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *