Luksusowa marka hotelowa zniknie z Polski

Hotel Hyatt Regency Warszawa jeszcze tylko do 19 marca będzie działał w ramach międzynarodowej sieci hotelowej Hyatt. Tym samym na razie ta marka hotelowa zniknie z Polski. Właścicielem obiektu jest spółka Cosmar Polska z włoskim kapitałem. Wybudowany w 2002 roku hotel dysponuje 246 pokojami, kilkunastoma salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni ponad tysiąca mkw., włoską restauracją Venti-tre i lobby barem Łazienki Lounge. W hotelu znajduje się też Holmes Place Premium Club o powierzchni 1,2 tys. mkw. z podgrzewanym basenem o długości 17 metrów, suchą sauną, łaźnią parową, jacuzzi, cyfrowymi urządzeniami gimnastycznymi, siłownią i studiem aerobiku, a także pokojami zabiegowymi, w których można skorzystać z oferty masaży i zabiegów pielęgnacyjnych. W hotelu położonym przy Trakcie Królewskim obok ambasady Rosji w przeszłości gościli m.in. Dmitrij Miedwiediew, ówczesny prezydent Rosji i Angela Merkel, kanclerz Niemiec, był on również bazą polskich piłkarzy podczas mistrzostw EURO 2012 i nadal jest hotelem, w którym zbiera się przed meczami reprezentacja Polski. Chociaż Hyatt sam określa się jako luksusowy i ma taką ofertę to oficjalnie jest hotelem 4-gwiazdkowym, a przez długi czas miał nawet tylko trzy gwiazdki, ponieważ do pokoi nie chciano wstawić drugiego fotela, co było wymagane przepisami.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Luksusowa marka hotelowa zniknie z Polski

  1. Ładny numer, ale z drugiej strony ten hotel się niedawno sprzedawał przez Groupon, tam nie mogło się dziać dobrze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.