Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do tej międzynarodowej sieci hotelowej.
Rozpoczęta w marcu akcja „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę” będzie trwać do początku maja. Aktywności reklamowe w Internecie obejmują kampanię zasięgową skoncentrowaną w kanałach ogólnotematycznych, biznesowych i turystycznych oraz działania w wyszukiwarce Google. Kampania jest ukierunkowana na osoby, które poszukują informacji na temat oferty hotelowej w Polsce – zarówno pod kątem wyjazdu turystycznego, jak i służbowego.
- Przykładamy dużą wagę do spójności działań marketingowych. Oczywiście nasze obiekty są niezwykle aktywne na tym polu, inwestorzy dbają o promocję swojej oferty. Jednak dzięki funkcjonowaniu biura Best Western w Polsce, nasi hotelarze otrzymują również szersze wsparcie. Przykładem jest właśnie akcja, którą obecnie prowadzimy. Wzmacnia ona nie tylko sprzedaż poszczególnych hoteli, ale buduje również wizerunek marki Best Western – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.
Do Best Western należy obecnie 21 hoteli w Polsce. Najnowszym obiektem, który dołączył do tej sieci jest BW Hotel Opole Centrum. Dzięki temu marka ma już swoje obiekty w 13 województwach. Jej hotele w 15 różnych miastach oferują łącznie 1859 pokoi.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze