Travel managerowie wybierają Hotel Roku

4 kwietnia ogłoszeni zostaną zwycięzcy trzeciej edycji plebiscytu Hotel Roku 2014 organizowanego przez HRS. Nominowanych jest 90 obiektów w dziewięciu kategoriach. Dodatkową kategorią w tym roku będzie Wybór Travel Managerów, w której wyłonią oni najlepsze hotele według swoich kryteriów. Travel Managerowie to osoby odpowiedzialne w swoich firmach za organizację i planowanie podróży służbowych, wybór dostawców oraz negocjacje cen i warunków, czyli koordynujące rezerwacje dokonywane przez pracowników.

– Wprowadzenie jasnych procedur rezerwacji hoteli czy biletów lotniczych i dostępność elastycznych stawek, które spowodują, że firma nie będzie płaciła dodatkowych opłat za zmiany rezerwacji, są nie mniej ważne niż wynegocjowanie dobrych stawek na zakup wyposażenia do biura czy sprzętu IT – podkreśla Łukasz Dąbrowski, dyrektor generalny w firmie HRS Polska. Decyzję o przyznaniu nagród podejmie jury, w którym zasiadają osoby odpowiadające za organizację podróży służbowych z takich firm jak m.in. Koło, 3M, NGK Ceramics oraz KPMG. Jury wybierze laureatów w trzech kategoriach: Biznes, Najlepszy Serwis i MICE. Hotel Roku to plebiscyt, w którym goście hoteli, zarówno prywatni, jak i biznesowi, głosując poprzez formularz na stronie hotelroku.com, mogą wyróżnić najlepsze ich zdaniem hotele w Polsce. Warunkiem nominacji w plebiscycie jest obecność obiektu w bazie HRS oraz oceny otrzymane od dotychczasowych gości, umieszczone w serwisie HRS.pl. Oprócz zwycięzców w dziewięciu kategoriach: Premiera, Biznes, Najlepszy Serwis, Ekonomiczny, Luksusowy, Design, SPA, Wypoczynkowy, Pałace i Zamki (w niektórych z podziałem na hotel sieciowy i niezależny) przyznana będzie też główna kategoria – Hotel Roku 2014 (najwięcej głosów ze wszystkich kategorii). Partnerami projektu są magazyn „Forbes“ i tygodnik „Newsweek“, a patronem branżowym

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *