IHG odświeży wizerunek Holiday Inn Express

Międzynarodowa sieć hotelarska InterContinental Hotel Group dokona rebrandingu jednej z własnych marek hotelowych - Holiday Inn Express. Szczegóły planowanych zmian będą dostępne w drugim kwartale tego roku, a wszystkie hotele Holiday Inn Express będą dostosowywane do nowego wyglądu marki w najbliższych latach. Charakterystyka nowego projektu to: • Funkcjonalne i elastyczne przestrzenie do pracy pozwalające na maksymalną wydajność • Funkcjonalne miejsca umożliwiające przechowywanie bagażu, pozwalające maksymalizować przestrzeń dostępną dla gości • Ruchome siedziska także opracowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu przestrzeni • Nowy wystrój zarówno pokoi, jak i obszarów ogólnodostępnych w neutralnych kolorach i ciekawych kombinacjach fakturowych Wielofunkcyjny teren w holu hotelu nazwany Express Start ™ wyposażony będzie w bar śniadaniowy, jadalnię, oraz część wypoczynkową, która umożliwi gościom interakcje, a także przestrzeń do pracy i relaksu. Efekt ten ma zostać osiągnięty m.in. dzięki zastosowaniu uniwersalnych i wygodnych mebli, które pozwolą spełnić szeroki zakres potrzeb i funkcji jednocześnie. Wśród dodatkowych zmian znajdą się również m.in.: • Przytulna przestrzeń centrum biznesowego czynnego przez 24 h, 7 dni w tygodniu • Możliwość automatycznego meldowania dla gości, umiejscowiona w przedniej części holu hotelu

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “IHG odświeży wizerunek Holiday Inn Express

  1. Grunt to kolejny rebranding za pieniądze hotelu. Doskonały biznes…ale nie dla obiektu, ciągnący za sobą kilkaset tysięcy zł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.