Sprzedaż i marketing w ramach Akademii Hotelarza

Kwestiom sprzedaży, marketingu i promocji hoteli w intrernecie poświęcone było trzecie z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się hotelu Best Western Felix w Warszawie. W spotkaniu wzięło udział ponad 20 hotelarzy z całej Polski. Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny hotelu Sound Garden z Warszawy przedstawił uczestnikom zagadnienia związane m.in. z procesem podejmowania decyzji o rezerwacji, trendami istotnymi dla hotelarzy, zarządzaniem słowem kluczowym, czy kwestią dostosowania strony hotelu do urządzeń mobilnych. Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu promocji hoteli w internecie i autor serwisu Marketinhotelu.pl omówił z uczestnikami m.in. tematy związane z najnowszymi zmianami i aktualizacjami usług i serwisów Google, jak zarządzać obecnością hotelu w Google Plus, Local, Places, a także strategii komunikacji hotelu w mediach społecznościowych. Uczestnicy wysoko ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność przekazanej wiedzy. Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 22 maja. Spotkanie poświęcone będzie zarządzaniu hotelem SPA. Szczegóły już wkrótce na www.akademiahotelarza.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *