Nowa marka Hiltona

Nowa, lifestyle'owa marka Hilton Worldwide skierowana będzie do szerokiego grona odbiorców i nie będzie skoncentrowała się jedynie na pokoleniu tzw. millennials. Sieć rozważa stworzenie nawet więcej niż jednej nowej marki hotelowej.

Plany sieci odsłonił Chris Nassetta, prezes Hilton Worldwide podczas corocznej prestiżowej konferencji amerykańskiej Hunter Hotel Investment Conference. – Hampton też musi ściągać szeroką grupę gości. Wszystkie muszą. Myślę, że niewłaściwe jest myślenie na zasadzie: stworzymy „millenijny” brand pod tę grupę docelową i to rozwiąże wszystkie problemy firmy. Błędna jest próba rozwijania marki w ramach jednej generacji, ponieważ jej oczekiwania i wymagania zmieniają się razem z wiekiem. Millennialsi dorastają. To czego chciałem w młodszym wieku i to czego chcę teraz to mogą być kompletnie dwie różne rzeczy – mówił Nassetta. Przyznał, że dużą wagę sieć przywiązuje do gastronomii w nowych markach. – Czytałem, że nasz nowy projekt hotelowy ma być marką „millenijną”. Nie zgadzam się z tym. Lifestyle'owa marka, którą wprowadzimy, ma wiele wymiarów, dzięki którym chcemy dotrzeć do szerokiej bazy popytu. Hilton Worldwide, która jest obecnie drugą – trzecią największą siecią hotelarską na świecie po IHG, składa się z 4,1 tys. hoteli oferujących 680 tys. pokoi w blisko 100 krajach.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *